BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Jag förstår att du blev i chock! Och säkert orolig också även om de säger att det inte är akut. Är det flödet från moderkakan som gör det? Men det går helt säkert jättebra, som sagt är ju vården i Sverige fantastisk! <3
Igår var vi på TUL igen och barnet har snarare krympt än vuxit. Så på torsdag ska vi göra nytt TUL och om den fortsätter på samma linje blir jag igångsatt! Dom var inte helt nöjda med flödet från moderkakan även fast det inte var något akut fel. Blev i total chock och är inte mentalt alls där i tanken att jag ska föda barn om 2 dagar!
Jag har gått hem från jobbet, jobbade 100% hela tiden och gu så skönt att slippa stressa iväg på mornarna nu! Jag vilar med gott samvete nu ;) Sist blev jag sjukskriven på slutet så jag känner mig välsignad trots förvärkar och att jag vankar som en anka, haha ;)
Hur mår alla? Det är ju inte lång tid kvar nu innan vi har våra små!
Jobbar ni fortfarande eller är de flesta hemma och vilar upp sig?
Har emellanåt så det bränner till mitt i magen. Ingen aning vad det är, men tar rätt sjukt. Nån annan som har liknande?
Hur menar du med mitt i magen? Vid naveln eller mellan revbenen? :)
Har emellanåt så det bränner till mitt i magen. Ingen aning vad det är, men tar rätt sjukt. Nån annan som har liknande?
Hm. Mitt inlägg från igår är borta... men.men,bara att skriva igen då.
BjörkW, det måste ha varit lite av en chock, hoppas att allt går bra hur det än blir <3
Jag är mammaledig och rastlös. Ska gå hemma en månad ännu, eller ännu längre
fogar, bäcken och karpaltunlarna har börjat mopsa upp sig nu när jag inte rör mig hela tiden, ska ta upp det med BM imorgon. TUL nästa vecka, ska bli kul att se liten igen
Hm. Mitt inlägg från igår är borta... men.men,bara att skriva igen då.
BjörkW, det måste ha varit lite av en chock, hoppas att allt går bra hur det än blir <3
Jag är mammaledig och rastlös. Ska gå hemma en månad ännu, eller ännu längre fogar, bäcken och karpaltunlarna har börjat mopsa upp sig nu när jag inte rör mig hela tiden, ska ta upp det med BM imorgon. TUL nästa vecka, ska bli kul att se liten igen
Hur menar du med mitt i magen? Vid naveln eller mellan revbenen? :)
Trodde att jag kände av karpaltunnlarna i julas men det försvann sen tack o lov. Hade det m äldsta o det var inte kul.
Kul m TUL! Vill också se min bebis igen.
Min navel är SJUKT öm om någon råkar röra den och kan även skava mot kläder, men annars gör det inte speciellt ont där. Sparkar bebisen mycket där? Jag tycker man kan få nästan som blåmärken på insidan, vid revbenen har jag så plus att jag är öm av halsbrännan...
Vid naveln.
Gick karpaltunnel problemen om efter förlossningen?
Annars är ul i slutet inte speciellt intressant för bebisen är så stor så man ser knappt vad som e vad på skärmen fastän de förklarar. Fick däremot en stor uppvisning av pungen sist, det såg lite roligt ut.