• Äldre 2 Jun 10:17
    10619 visningar
    24 svar
    24
    10619

    Tjejer; underkläder på killar??

    Jag undrar lite vad ni tjejer/kvinnor här uppskattar för typ av underkläder på killar? Jag menar det finns ju kalsonger av olika modeller och i olika material precis som för trosor även om utbudet är betydligt mindre. Kollar man online så finns ju även mer lingerie-liknande kalsonger med spets eller see-through.

    Vad gillar ni? Vad tycker ni är snyggt/upphetsande? Vad är direkt avtändande?

    Eller gillar ni kanske inga alls? 

    Som en man som har många tankar och önskemål kring vad min tjej har för underkläder på sig så vore det mycket intressant att veta hur just ni som läser här resonerar.

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Tjejer; underkläder på killar??
  • Äldre 2 Jun 10:45
    #1

    Mycket intressant tråd.

    Min fru har väldigt mycket sexiga underkläder som ligger och dammar. När jag beklagar mig varför hon aldrig använder dessa så ger hon igen med att varför jag aldrig gör det. Då blir frågan ok, jag har alltid nya snygga och märkeskalsonger. Vad är ett sexigt plagg på en kille och det har hon aldrig kunnat utveckla. Så jag ser med spänning fram emot svaren i denna tråd. 

  • Äldre 2 Jun 10:50
    #2
    Linux1003 skrev 2016-06-02 10:45:52 följande:

    Mycket intressant tråd.

    Min fru har väldigt mycket sexiga underkläder som ligger och dammar. När jag beklagar mig varför hon aldrig använder dessa så ger hon igen med att varför jag aldrig gör det. Då blir frågan ok, jag har alltid nya snygga och märkeskalsonger. Vad är ett sexigt plagg på en kille och det har hon aldrig kunnat utveckla. Så jag ser med spänning fram emot svaren i denna tråd. 


    Vi verkar sitta i ungefär samma sits Linux, hoppas på många svar...
  • Anonym (Kvinn­lig)
    Äldre 2 Jun 10:56
    #3

    Jag uppskattar hela, rena och frächa kalsonger av boxermodell. Det behöver inte vara märkeskalsonger, men gärna i bra kvalitét.

    Det som går helt bort för mig är när kalsongerna är:

    - Smutsiga (!!!)
    - Urtvättade
    - Missfärgade
    - Av pojkmodell (dvs utan ben = inte boxer)
    - I fel storlek

    Ett par snygga kalsonger ihop med ett tight vitt underlinne är aldrig fel.

    Gör man detta för mig så kan man räkna med att få ta del av min hylla med sexiga underkläder med tillhörande klackar...

  • Äldre 2 Jun 11:01
    #4
    Anonym (Kvinnlig) skrev 2016-06-02 10:56:20 följande:

    Jag uppskattar hela, rena och frächa kalsonger av boxermodell. Det behöver inte vara märkeskalsonger, men gärna i bra kvalitét.

    Det som går helt bort för mig är när kalsongerna är:

    - Smutsiga (!!!)
    - Urtvättade
    - Missfärgade
    - Av pojkmodell (dvs utan ben = inte boxer)
    - I fel storlek

    Ett par snygga kalsonger ihop med ett tight vitt underlinne är aldrig fel.

    Gör man detta för mig så kan man räkna med att få ta del av min hylla med sexiga underkläder med tillhörande klackar...


    Tack för utförligt svar!
    Verkar vara ganska lätt att tillfredställa dig på den fronten då :)

    Själv använder jag (just nu) uteslutande just detta, gillar modellerna från Tiger of Sweden och även H&M's kalsonger med Beckhams namn på linningen gillar jag. 
  • Äldre 2 Jun 11:03
    #5
    Anonym (Kvinnlig) skrev 2016-06-02 10:56:20 följande:

    Jag uppskattar hela, rena och frächa kalsonger av boxermodell. Det behöver inte vara märkeskalsonger, men gärna i bra kvalitét.

    Det som går helt bort för mig är när kalsongerna är:

    - Smutsiga (!!!)

    - Urtvättade

    - Missfärgade

    - Av pojkmodell (dvs utan ben = inte boxer)

    - I fel storlek

    Ett par snygga kalsonger ihop med ett tight vitt underlinne är aldrig fel.

    Gör man detta för mig så kan man räkna med att få ta del av min hylla med sexiga underkläder med tillhörande klackar...


    Yes! Förutsatt att kroppen är någorlunda okej då.
  • Anonym (Kvinn­lig)
    Äldre 2 Jun 11:06
    #6
    MammAmma skrev 2016-06-02 11:03:36 följande:
    Yes! smile2.gif Förutsatt att kroppen är någorlunda okej då.
    Självklart! Det behöver inte vara ett vältränat muskelberg, men någon som tar hand om sig själv är ju att föredra.
  • Anonym (Kvinn­lig)
    Äldre 2 Jun 11:08
    #7
    +1
    hjbrodin skrev 2016-06-02 11:01:12 följande:
    Tack för utförligt svar!
    Verkar vara ganska lätt att tillfredställa dig på den fronten då :)

    Själv använder jag (just nu) uteslutande just detta, gillar modellerna från Tiger of Sweden och även H&M's kalsonger med Beckhams namn på linningen gillar jag. 
    Ibland räcker med att kliva ur duschen naken så är jag igång, så ja, jag är rätt lättunderhållen på det viset...

    Snyggt! Helt klart godkänt i mina ögon.
  • Äldre 2 Jun 11:13
    #8
    Anonym (Kvinnlig) skrev 2016-06-02 11:06:51 följande:

    Självklart! Det behöver inte vara ett vältränat muskelberg, men någon som tar hand om sig själv är ju att föredra.


    Nej absolut inte Frånvaron av chipstuttar och hängröv räcker gott och väl för min del
  • Äldre 2 Jun 12:39
    #9
    Anonym (Kvinnlig) skrev 2016-06-02 10:56:20 följande:

    Jag uppskattar hela, rena och frächa kalsonger av boxermodell. Det behöver inte vara märkeskalsonger, men gärna i bra kvalitét.

    Det som går helt bort för mig är när kalsongerna är:

    - Smutsiga (!!!)
    - Urtvättade
    - Missfärgade
    - Av pojkmodell (dvs utan ben = inte boxer)
    - I fel storlek

    Ett par snygga kalsonger ihop med ett tight vitt underlinne är aldrig fel.

    Gör man detta för mig så kan man räkna med att få ta del av min hylla med sexiga underkläder med tillhörande klackar...


    Alltid nya fräscha underkläder, nyduschad och luktar gott. Hjälper inte värst mycket...
  • Äldre 2 Jun 12:58
    #10

    Nya fräscha boxer i rätt storlek. Gärna mörka men behöver inte vara svarta. Lite silkiga är snyggt men bomull funkar det med :)

Svar på tråden Tjejer; underkläder på killar??