• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Anonym (Pmds)
    emeliera skrev 2016-07-15 15:36:31 följande:

Hoppar in här jag med :)

Jag och min sambo har försökt ett ganska bra tag och nästan gett upp ^^

Nu är de så har jag är bim+5 idag jag mår illa mina bröst är ömma, jag är yr och ganska trött. Och för att göra allt lite mer frustrerande är jag på Rhodos, tänker ta ett test när jag kommer hem men tror ni förstår min frustration ;)

Haha.. samma här. Fast jag är i Turkiet. Fast skönt å slippa mens på semestern.
  • Mammaresan
    Kynisen skrev 2016-07-15 16:00:58 följande:
    Ååååå blir alldeles tårögd!!! Visst är där ett streck!!! Sååå roligt och spännande!!! Är det äl+10 i dag?
    Längtar så att få testa jag med... Tror jag gör ett den 20de då är det äl+9-10 för mig...
    Ett litet smyg grattis vågar jag nig ge dig ett plus är plus även om det är svagt :)

Åh, tack du. Hjärta Jag hoppas verkligen att ett grattis är befogat och att det där sträcket blir starkare. Hoppa så att även du får det där pluset denna cykel! Jag vet att det är en sjukt otålig väntan till BIM. Kanske också märks då jag tjuvstartat testandet? Tungan ute Det är ÄL+10 idag ja!

Ippaas skrev 2016-07-15 16:05:09 följande:
    [quote=76801201][quote-nick]Mammaresan skrev 2016-07-15 15:47:59 följande:[/quote-nick]Har svårt att hålla mig nu... Men det finns ett sträck på detta test också (ett annat märke). Detta blev tydligare än det andra tyckte jag och det är ju rosa i verkligheten om än väldigt svagt. Dök upp efter 3 minuter.. Åh, kan det verkligen vara? Sprudlar i hela kroppen och jag hoppas hoppas att det blir två tydliga tydliga sträck imorgon på morgonen!

[/

Definitivt positivt :) grattis!!

Tack! Hoppas du har rätt! Skrattande

Kynisen skrev 2016-07-15 16:09:58 följande:
    Va hur kan det va möjligt?!?!? Det är fortfarande bara äl+4, det går tydligen inte fortare till bim ju fler gånger jag kollar appen.... Suck!! Hahahaha

Hahaha, ja du jag känner igen det där. Flört Varje dag har jag vaknat upp och sagt idag är det ÄL +4, ÄL+5 osv. De första fyra dagarna tyckte jag var segast och gick som långsammast så hoppas det blir detsamma för dig att kommande dagar går lite fortare.

www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • emeliera
    Anonym (Pmds) skrev 2016-07-15 16:17:08 följande:

Haha.. samma här. Fast jag är i Turkiet. Fast skönt å slippa mens på semestern.

Haha ja as gött och slippa mensen ???? Dock går ju hjärnan på högvarv ????
  • L 91

Hur fort ökar hormonet i kroppen, OM det nu skulle vara något? Två-tre dagar ska man väl vänta innan man testar igen men tänker att om jag tar ett test på morgonen och ett på kvällen, kan det göra mycket skillnad?

• L 91
    Mammaresan skrev 2016-07-15 15:47:59 följande:

Har svårt att hålla mig nu... Men det finns ett sträck på detta test också (ett annat märke). Detta blev tydligare än det andra tyckte jag och det är ju rosa i verkligheten om än väldigt svagt. Dök upp efter 3 minuter.. Åh, kan det verkligen vara? Sprudlar i hela kroppen och jag hoppas hoppas att det blir två tydliga tydliga sträck imorgon på morgonen!

Grattis!
  • Anonym (Sputnik)
    finder skrev 2016-07-15 15:46:11 följande:
    Vi har legat en gång vid ägglossning vid alla graviditeter
    Åh vad skönt att det tagit sig så snabbt för er! 
    Mammaresan skrev 2016-07-15 15:51:12 följande:
    Så spännande för er! Skrattande Det brukar bara behövas en gång vid rätt tidpunkt för att pricka egentligen. Handlar också om mycket tur/otur! Det är som en lottodragning. Men om ni hade sex så nära ÄL har ni ju gjort ert! Håller tummarna för er! Solig
    emeliera skrev 2016-07-15 15:36:31 följande:
    Hoppar in här jag med :)

Jag och min sambo har försökt ett ganska bra tag och nästan gett upp ^^

Nu är de så har jag är bim+5 idag jag mår illa mina bröst är ömma, jag är yr och ganska trött. Och för att göra allt lite mer frustrerande är jag på Rhodos, tänker ta ett test när jag kommer hem men tror ni förstår min frustration ;)
    Men åh så spännande! Det finns ju gravtest på Rhodos också, att du kan hålla dig alltså. Haha! Flört Hoppas ditt mående är av fina skäl. Solig

Tack!:D Jag ska försöka att inte känna efter så mycket men redan nu upplever jag känningar som jag inte haft mellan äl-mens innan vi började försöka......men det är på tok för tdigt att tolka det ännu.
    Jeahla skrev 2016-07-15 16:04:20 följande:
    Jag är i samma sits som du nästan. Har bim 29/7. Jag har ett barn på 11 år sen tidigare. Väntar oxå otåligt dessa två veckor innan man kan testa sig
    Åh så spännande, Håller tummarna att det går vägen! Hur många försök är ni inne på? 
    Anonym (Pmds) skrev 2016-07-15 16:14:31 följande:
    Åtta månader tog det med ettan och tvåan. Men då försökte vi väl inte aktivt varje månad. Nuvarande kille har jag inte känt så länge. Men äh.. när man är till åren kommen (32,38), haha, är de ju inte så mycket att tveka över. En sladdis vore ju sött.
    Haha, kör på! jag lever efter mottot "I slutet ångrar man enbart saker som man INTE gjorde". Åtta månader är ju verkligen inte lång tid i dessa sammanhang, men just nu när jag sitter här å vi har bestämt oss känns det som en hel evighet att bara vänta på bim i 2 veckor. 
  • Anonym (Sputnik)

Har svårt att hålla mig nu... Drömmer Men det finns ett sträck på detta test också (ett annat märke). Detta blev tydligare än det andra tyckte jag och det är ju rosa i verkligheten om än väldigt svagt. Dök upp efter 3 minuter.. Åh, kan det verkligen vara? Sprudlar i hela kroppen och jag hoppas hoppas att det blir två tydliga tydliga sträck imorgon på morgonen! Hjärta

Det är ju ett plus! Grattis!!Skrattande
  • corran

Har svårt att hålla mig nu... Men det finns ett sträck på detta test också (ett annat märke). Detta blev tydligare än det andra tyckte jag och det är ju rosa i verkligheten om än väldigt svagt. Dök upp efter 3 minuter.. Åh, kan det verkligen vara? Sprudlar i hela kroppen och jag hoppas hoppas att det blir två tydliga tydliga sträck imorgon på morgonen!

Tydligt plus :) jag plussade med samma test som detta på äl+9, svagare än ditt så du är garanterat gravid. Grattis :)
  • Snäckan26
    Snäckan26 skrev 2016-07-15 16:46:09 följande:

Ni som kör med ägglossningskalender , vilken app är bäst ? Det finns ju ett par stycken

Svar på tråden Bim Juli 2016