• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • dstrl

Är på BIM -5 idag, tiden går så sjukt långsamt... Är det någon här som testat så pass tidigt? Och testat pos?

• Ememem
    dstrl skrev 2016-07-14 19:21:32 följande:

Är på BIM -5 idag, tiden går så sjukt långsamt... Är det någon här som testat så pass tidigt? Och testat pos?

Jag testade positivt på äl+9/BIM-4 med sonen.
  • FlikkanM
    HäxanSurtant skrev 2016-07-14 13:00:15 följande:

Grattis igen, jag plussade nyss och är då 4+1! Så vi vi kommer ha Bf nära varandra!

Grattis till pluset :)
  • dstrl
    Ememem skrev 2016-07-14 20:00:36 följande:
    Okej :) Vilket test använde du då? Jag är bara på ÄL+7, jag antar att det är det som är viktigare än hur många dagar det är kvar till bim? :S
  • Ememem
    dstrl skrev 2016-07-14 20:12:50 följande:

Okej :) Vilket test använde du då? Jag är bara på ÄL+7, jag antar att det är det som är viktigare än hur många dagar det är kvar till bim? :S

Billiga-testers sticka och sen morgonen därpå bekräftade jag med en ny sticka och cb digital.
  • corran
    Ememem skrev 2016-07-14 20:00:36 följande:

Plussade på äl+9/bim-5 den här gången :) med ett testa tidigt
  • Mammaresan

Ja, jag kommer nog testa mig imorgon. En dag innan än jag tänkt men det känns ändå okej. Men jag känner ingenting annorlunda alls i kroppen kan jag säga så tror inte jag är gravid. Känns tungt att tänka på såklart! Men ja hoppet finns ju där ändå, längtar ju såklart så det känns jobbigt att tänka på hur det kommer kännas med ett negativt test... Det är ju även BIM -5 (ÄL+10) imorgon så det känns som att det är svårt att få ett plus även om jag nu skulle vara gravid.

www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Ememem
    Mammaresan skrev 2016-07-14 21:01:27 följande:

Ja, jag kommer nog testa mig imorgon. En dag innan än jag tänkt men det känns ändå okej. Men jag känner ingenting annorlunda alls i kroppen kan jag säga så tror inte jag är gravid. Känns tungt att tänka på såklart! Men ja hoppet finns ju där ändå, längtar ju såklart så det känns jobbigt att tänka på hur det kommer kännas med ett negativt test... Det är ju även BIM -5 (ÄL+10) imorgon så det känns som att det är svårt att få ett plus även om jag nu skulle vara gravid.

Den månad jag blev gravid med sonen kände jag ingenting. Månaderna innan hade jag känningar hela tiden, var ordentligt skengravid nån månad men när det gällde på riktigt så behövde väl kroppen inte fejka ;)
  • November83

Grattis till alla nya plus!

Samtidigt beklagar till de som fått mens :(

Själv är jag på äl +4 å än bara hint av typiska pms besvär som gråter för udda saker, irriterad/arg å ömma tudor (bröst för er som inte e från Skåne :P)

Svar på tråden Bim Juli 2016