• Anonym (nyfiken man)

    Kvinnor över 50, rakning

    Rakar ni fittan? Hur mycket och hur ofta?
    Gör ni det själva eller får er partner göra det?

  • Svar på tråden Kvinnor över 50, rakning
  • beb3380
    Anonym (nyfiken man) skrev 2016-07-05 18:14:44 följande:
    hur menar du?
    Att massera och smeka, både få och ge. Härligt.
  • Anonym (nyfiken man)
    Anonym (47) skrev 2016-07-06 08:07:06 följande:

    Är inte 50 än men det är säkert okey att skriva ändå?

    Jag känner mig fräschast när jag är nästintill renrakad. Endast en liten sträng kvar så allt annat är lent :). Så skön känsla att smeka henne när hon är len och slät..


    Det är ok, håller med angående lenheten så härligt.
  • Anonym (nyfiken man)

    Jag är precis fyllda 50 och jag rakar oftast bort allt hår, ibland sparar jag en liten tofs precis ovanför fittan.
    Tycker det ser och känns fräschast så.

  • Gung Ho
    beb3380 skrev 2016-06-30 13:46:26 följande:

    Hjälper gärna någon kvinna, är bra på att raka musen. Bor i Skåne.


    Ojojoj, nu svämmade väl inboxen över av tacksamma kvinnor som äntligen vet var de skall vända sig!!!! ;)
  • Anonym (Håre)
    Anonym (nyfiken man) skrev 2016-07-29 08:55:23 följande:

    Jag är precis fyllda 50 och jag rakar oftast bort allt hår, ibland sparar jag en liten tofs precis ovanför fittan.

    Tycker det ser och känns fräschast så.


    Är det inte svårt att komma åt vid analen?
  • Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (Håre) skrev 2016-07-29 12:43:48 följande:
    Är det inte svårt att komma åt vid analen?
    Haha!
    Creepy-alert!

    Tre inlägg, alla frågar om rakning av analen! ;)
  • MsFits

    Klart det inte är svårt att raka vid analen.

    Skönt att vara len å välrakad överallt:)

  • Frökenfrykena

    Efter dryga 10 dagar på nudiststranden vid Böda kan jag enkelt konstarera att bland nudisterna där så var det helt klart (bland kvinnorna) 50 plussarna som var mest rakade. De flesta helrakade eller med en tunn landningsbana alternativt en liten triangel. Tror jag endast såg två 50+ kvinnor med full buske.

    Bland de lite yngre kvinnorna var det snarare tvärtom. De flesta mammorna i 25-35 års åldern (likt mig själv) som var där med sina män och barn hade full buske eller åtminstone rejält med hår upptill och bland kvinnorna i 20-30 års åldern som var där med man/pojkvän var det genomgående trimmat men inte helrakat.

    Bland männen var det mer blandat i åldrarna, t.ex färre helrakade män än kvinnor bland 50 plussarna men betydligt fler helrakade pappor än mammor i 25-35 års åldern. Var nog spontant (av det jag såg) den största skillnaden mellan könen i samma åldersspann, dvs. betydligt fler rakade män än kvinnor bland barnfamiljerna.

  • Frökenfrykena

    Var lite komiskt, strax efter jag skrev inlägget i tråden igår så gick jag och maken ner till stranden för ett kvällsdopp. Ett äldre par (60+) som vi umgåtts lite smått under veckan med var också där samt att de hade fått besök av sin dotter och hennes make (i 30-35 års åldern) och deras lilla 3-åring. Det komiska var att familjen speglade mitt tidigare inlägg exakt. Mormorn är helrakad, morfarn är vältrimmad men inte rakad, mamman har buske, pappan är helrakad.

  • TomAnd

    Att raka eller ansa är ett underbart förspel.
    Lömnar alltid en liten triangel kvar, så sexigt.
    Rakningen kombineras med massag....perfekt kombo

Svar på tråden Kvinnor över 50, rakning