• Skorpion76

Frågeleken

Den här leken har väldigt enkla regler. Så här går den till.  Ställ en fråga om precis vad som helst som postaren under dig svarar på. Sedan ställer den personen en ny fråga till nästa postare och så fortsätter det.  Jag börjar:

Hur många barn har du?
    Silver Pethead
  • Svar på tråden Frågeleken
  • hallonmedkolasmak

Tråkigast var idrott, trä- och metall slöjd, musik och svenska. Roligast var matte, engelska, no, so, textilslöjd och bild. Vilket ämne som toppade berodde helt på vad jag jobbade med för stunden i de olika ämnena.

Hur många städer har du bott i?

• Tamla

Hmmm.... fyra

Vilken tycker du är den bästa låt alla kategorier som någonsin gjorts?

• hallonmedkolasmak

Hmm... jag kan ju inte bestämma bara en.

Vilken är din favoritserie?

• Tamla

Jag fastnar gärna för bra svenska kriminalserier som Bron och Springfloden. Säger Bron. Bland komediserier tycker jag fortfarande att Seinfeldt är det mest briljanta som gjorts.

Vilken är den tråkigaste hushållssysslan?

• hallonmedkolasmak

Om jag får säga städa så är det tråkigast. Måste jag vara mer specifik... dammsuga och/eller damma.

Vad är det läskigaste du någonsin gjort?

• Tamla

Svår fråga.... tror det är när jag var yngre och åkte bil i 190 km/tim på motorvägen med en killkompis

Vilket är ditt favoritgodis?

• hallonmedkolasmak

Choklad! Annars har jag inget.

Vilken är din favoritdricka?

• Tamla

Dricka som i läsk? Dricker nästan aldrig läsk, hellre mineralvatten. Fanta apelsin gillar jag iofs. Drycker i övrigt, så gillar jag mousserande vin :)

Hur många sms skickar du i snitt varje dag (uppskattningsvis)?

• hallonmedkolasmak

Men oj, den var svår. Vissa månader har jag varit uppe i 1500 och vissa månader inte ens 200. Så det varierar och är nästan omöjligt att svara på. Allt från 0 till 100 skulle jag nog säga, haha. Det beror helt på, ibland skriver jag mer på messenger och då blir det ju mindre sms. Men jag smsar mycket hellre än ringer och tydligen flera med mig ;)

Hur många samtal ringer och tar du emot varje dag? (Också uppskattningsvis, blir ju typ omöjligt annars)

• Tamla

Jag tar definitivt emot fler än vad jag själv ringer. Jag kanske ringer i snitt 3-4 per dag och ytterst sällan fler än tio. Tar emot det dubbla skulle jag gissa.

Vilken är din absoluta favoritmat?

Svar på tråden Frågeleken