• Skorpion76

Frågeleken

Den här leken har väldigt enkla regler. Så här går den till.  Ställ en fråga om precis vad som helst som postaren under dig svarar på. Sedan ställer den personen en ny fråga till nästa postare och så fortsätter det.  Jag börjar:

Hur många barn har du?
    Silver Pethead
  • Svar på tråden Frågeleken
  • hallonmedkolasmak

Oj... eh... hm... let me get back to you on this. Skämt åsido... men det blev ju skitsvårt när man väl ska komma på! Rolig fråga dock! Äh.. 1. Molly Sandén 2. Danielle Busby 3. Kan jag säga Avicii? Hade så gärna velat träffa honom...

Om du fick äta en enda måltid resten av ditt liv, vilken skulle det vara?

• Tamla

Låter säkert helt sjukt, men Flygande Jakob eller möjligtvis köttfärspaj. Kul fråga!

Vilka tre appar använder du mest på din telefon?

• hallonmedkolasmak

Men gud.. haha. 1. HayDay 2. Internet 3. Resten.

Vad är ditt favorit mobilspel?

• Tamla

Brukar inte spela jättemycket på mobilen, men det jag spelar oftast är Quizkampen

Vilken är den knasigaste tråd du läst på FL av de du kommer ihåg?

• hallonmedkolasmak

Hahaha, det måste 17 vara den där någon undrade om man steker eller kokar ägg när man för maränger. TS där tyckte sen att det skulle kallas "äggslem" istället fär äggvita eftersom den inte är vit innan den är tillagad... var sjukt många skratt när jag läste den tråden!

Vad gör du hellst på fritiden?

• Tamla

Jag får nog säga att träna. Men även att läsa eller umgås med vänner.

Vilket vanligt sällskapsspel tycket du är roligast?

• hallonmedkolasmak

Monopol tror jag.

Favorit podcast? (Om du har någon)

• Tamla

Det varierar men Alex och Sigges podcast kommer jag alltid tillbaka till.

Vad brukar du äta till frukost?

• hallonmedkolasmak

Macka med något konstigt pålägg på som jag inte minns vad det heter. Minnet sviker...

Vilken typ av träning tycker du är tråkigast?

Svar på tråden Frågeleken