• Skorpion76

Frågeleken

Den här leken har väldigt enkla regler. Så här går den till.  Ställ en fråga om precis vad som helst som postaren under dig svarar på. Sedan ställer den personen en ny fråga till nästa postare och så fortsätter det.  Jag börjar:

Hur många barn har du?
    Silver Pethead
  • Svar på tråden Frågeleken
  • hallonmedkolasmak

Nix.

Vad gör du hellst när du har tråkigt, för att få roligt igen?

• hallonmedkolasmak

Men oj.. svår fråga. Hmm... kanske optiker eller psykolog.

Vad tycker du om detta: "Stefan vill prata med Jan och Annie som inte vill prata med Stefan. Jimmie vill prata med Ulf men han vill bara prata med Ebba, Jan och Annie. Ingeen vill prata med Jimmie eller Jonas men Stefan kan ta stöd av Jonas fast då kommer han inte kunna ta stöd av Jonas fast då kommer han inte kunna tala med Jan och Annie för de vill inte tala med Jonas. Om Ulf och Ebba skulle tala med Jimmie slutar Annie och Jan prata med Ulf och Ebba och börjar istället prata med Stefan förutsatt att Stefan slutar prata med Jonas"?

• hallonmedkolasmak
    hallonmedkolasmak skrev 2018-09-21 13:56:25 följande:

Vad tycker du om detta: "Stefan vill prata med Jan och Annie som inte vill prata med Stefan. Jimmie vill prata med Ulf men han vill bara prata med Ebba, Jan och Annie. Ingen vill prata med Jimmie eller Jonas men Stefan kan ta stöd av Jonas fast då kommer han inte kunna tala med Jan och Annie för de vill inte tala med Jonas. Om Ulf och Ebba skulle tala med Jimmie slutar Annie och Jan prata med Ulf och Ebba och börjar istället prata med Stefan förutsatt att Stefan slutar prata med Jonas"?

Nu skrev jag fel oxå... nu blev det rätt ^
  • Nandez
    hallonmedkolasmak skrev 2018-09-21 13:56:25 följande:

Vad tycker du om detta: "Stefan vill prata med Jan och Annie som inte vill prata med Stefan. Jimmie vill prata med Ulf men han vill bara prata med Ebba, Jan och Annie. Ingeen vill prata med Jimmie eller Jonas men Stefan kan ta stöd av Jonas fast då kommer han inte kunna ta stöd av Jonas fast då kommer han inte kunna tala med Jan och Annie för de vill inte tala med Jonas. Om Ulf och Ebba skulle tala med Jimmie slutar Annie och Jan prata med Ulf och Ebba och börjar istället prata med Stefan förutsatt att Stefan slutar prata med Jonas"?
    Ingen åsikt

Vad skulle du göra om du vann en större summa pengar?
  • hallonmedkolasmak

Vet inte riktigt, skulle nog spara de på banken och tänka över vad jag faktsikt vill göra.

Vad känner du inför stormen som ska komma?

• hallonmedkolasmak

Det har jag inte hunnit tänka på. Och hinner förmodligen inte heller tänka på...

Vad skulle du göra om FL en dag inte existerade mer, mao bara försvinner utan förvarning?

• Tamla

Om jag skulle märka det, vilket inte är säkert, skulle jag antagligen tycka att det vore skönt.

Om du fick möjlighet att bjuda hem tre kändisar på middag, vilka skulle du bjuda?

Svar på tråden Frågeleken