• Anonym (Kvinna)

    Hur går man vidare efter ett sånt svek??

    Fock för en vecka sen reda på att min sambo, pappa till min 4veckors bebis, har vart otrogen mot mig i 1,5 veckas tid med sitt x.. Jag är så knäckt, förkrossad, ledsen, arg, besviken o mer där till!! Han påstår att han ångrar sig som fan o vill inget annat än att vara med oss. Medans jag blir äcklad av bara tanken på vad han gjort.. Känns som allt vi haft har vart en lögn.. Allt ja trodde på.. Detta var mannen ja ville gifta mig med o bli gammal med.

    Hans "försvar" är att vi inte kunde ha sex efter förlossningen!!!!

    Snälla om det finns någon som gjort samma som honom eller om ni vart i samma sits. Svara, skriv!!

  • Svar på tråden Hur går man vidare efter ett sånt svek??
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Samma) skrev 2016-07-02 12:38:39 följande:

    Var en EXAKR likadan tråd för någon vecka sen. Hon valde att kasta ut aset och inte se sig om. Dottern var i samma ålder som ditt barn den mannen hade också knullat sitt ex och han hade samma patetiska bortförklaring till varför han valde att stoppa kuken i henne.


    Det va nog min tråd.. Är inte så jävla lätt att bara släppa o gå vidare märker jag.. Blir påmind varje gång ja ser på våran dotter! Känner mig rådvill, därav en ny tråd.. Hur gör jag för o gå vidare..
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-07-02 12:41:06 följande:
    Det va nog min tråd.. Är inte så jävla lätt att bara släppa o gå vidare märker jag.. Blir påmind varje gång ja ser på våran dotter! Känner mig rådvill, därav en ny tråd.. Hur gör jag för o gå vidare..
    Aha jag förstår. Dock står jag fast vid att du ska kasta ut aset. Han är ett äckel och han visste EXAKR vad han gjorde och vad han riskerade men valde ändå att låta kuken styra.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Samma) skrev 2016-07-02 12:44:48 följande:

    Aha jag förstår. Dock står jag fast vid att du ska kasta ut aset. Han är ett äckel och han visste EXAKR vad han gjorde och vad han riskerade men valde ändå att låta kuken styra.


    Ja absolut.. Jag har inte tagit tillbaka honom, trots daglig bönande om en sista chans..
  • Anonym (Anonym)

    Jag tror att det skulle va bra för dig att gå i nån form av terapi faktiskt, om du känner att det skulle kunna hjälpa!

  • Anonym (Samma)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-07-02 12:46:33 följande:
    Ja absolut.. Jag har inte tagit tillbaka honom, trots daglig bönande om en sista chans..
    Men stå på dig. Jag förstår att det är svårt men tro mig han visste EXAKT vad han gjorde. Han råkade inte vara naken och ramla på henne om och om igen så kuken gled in i henne. Han knullade henne för att han ville och för att han inte ansåg att priset han kanske måste betala var högt nog. Mao var knullen med henne mer värt än du och hans barn.
  • Anonym (Sad)

    Låt det gå en liten tid så att du kan se nyktert på eländet innan du fattar ett beslut.
    Var bor han nu, inte hos exet hoppas jag-

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Anonym) skrev 2016-07-02 12:52:10 följande:

    Jag tror att det skulle va bra för dig att gå i nån form av terapi faktiskt, om du känner att det skulle kunna hjälpa!


    Ja kanske det.. Kanske värt..
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Samma) skrev 2016-07-02 13:15:57 följande:

    Men stå på dig. Jag förstår att det är svårt men tro mig han visste EXAKT vad han gjorde. Han råkade inte vara naken och ramla på henne om och om igen så kuken gled in i henne. Han knullade henne för att han ville och för att han inte ansåg att priset han kanske måste betala var högt nog. Mao var knullen med henne mer värt än du och hans barn.


    Ja precis.. De e exakt va ja sagt till honom också..
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Sad) skrev 2016-07-02 13:22:28 följande:

    Låt det gå en liten tid så att du kan se nyktert på eländet innan du fattar ett beslut.

    Var bor han nu, inte hos exet hoppas jag-


    Han.bor hos en vän.. Alla hans vänner har tappat respekten för honom efter detta. Tur dom e vettiga iallafall
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-07-02 14:53:08 följande:
    Ja precis.. De e exakt va ja sagt till honom också..
    Och vad svarade han på det då?
Svar på tråden Hur går man vidare efter ett sånt svek??