• Silmation

IVF Augusti 2016

Hej alla!
    Efter - på första försöket startar jag ett nytt forum inför försök nr2.
    Kommer förhoppningsvis bli frysförsök nr 1 när läkarna är tillbaka från semestern i Augusti.
    Har en hemlig grupp på Facebook med just nu 40 underbara medlemmar som delar med sig av sina resor och stöttar varandra.
    Maila till ivfswe@gmail.com om du är intresserad av att vara med.
    Mvh Silmation

• Svar på tråden IVF Augusti 2016
  • Mallangbg

Hej, Jag går också gärna med. Vi ska göra vårt andra försök nu i augusti efter att vårt första IVF misslyckats. Tyvärr inget till frysen så vi får göra om allt från början igen.

• Silmation
    Mallangbg skrev 2016-07-10 22:09:51 följande:

Hej, Jag går också gärna med. Vi ska göra vårt andra försök nu i augusti efter att vårt första IVF misslyckats. Tyvärr inget till frysen så vi får göra om allt från början igen.

Vänligen maila ivfswe@gmail.com för medlemskap. Mvh Silmation
  • varkamptillettplus

Hej! Vill gärna vara med i gruppen, har dock mailat dig från min anonyma mail vet inte om de funkar då de inte är mailen min som är kopplad till min FB.. 

• avin78

Hej

Jag börjar snart min tredije avf, agusti sep, jag vill gärna ha kontakt med nån som är i min situation,

• Silmation
    varkamptillettplus skrev 2016-08-12 16:41:27 följande:

Hej! Vill gärna vara med i gruppen, har dock mailat dig från min anonyma mail vet inte om de funkar då de inte är mailen min som är kopplad till min FB.. 

Hej!
    Jag har mottagit ditt mail och kommer återkoppla där. :) / ivfswe@gmail.com
  • Silmation
    avin78 skrev 2016-08-12 20:29:45 följande:

Hej

Jag börjar snart min tredije avf, agusti sep, jag vill gärna ha kontakt med nån som är i min situation,

Hej!
  • FruHolmli

Hur går det för augustiIVFarna?
    Själv är jag på RD2 idag.
    Fick i lördags tillbaka en 6 dagars eskimå som klarat allt med bravur!
    Nu hoppas vi lilla vill fortsätta utvecklas o stanna till maj!

• avin78

[quote=76878954][quote-nick]Silmation skrev 2016-08-13 08:06:21 följande:[/quote-nick]

Hej!

Hej

Jag har mailat och dkickat min fcbk, men jag har inte fåt non inbjdan? Vad är problemet?

• FruHolmli

Verkar lite segt i augustitråden, kanske för alla haft stängt en stund! :)
    Jag är iaf på RD 9.
    Jag testade på RD 4 för jag var så klar i kroppen på att den var gravid. Och jag fick positivt trots så tidig.
    Tog sedan digitalt clearblue på RD 7. Samma positiva svar.

På fredag har jag min testdag egentligen, så det blir att testa då o hoppas det ökat i styrka! :)

• Filli89

Hej jag hoppar gärna in i denna tråd. Är med i september tråden men de ligger nog lite efter mig och jag vill gärna dela symptom osv. Jag är på rd2 ET färskförsök. Hur går det för alla här inne?

Svar på tråden IVF Augusti 2016