Inlägg från: prinsessan15 |Visa alla inlägg
  • prinsessan15

BF April 2017

Jag plussade igår med sticka och idag visade CB digital gravid 1-2 :) enligt app är jag i vecka 5 (4+1) vet inte om det stämmer överens med mitt test dock?
    Skulle vara kul att följas åt! För mig är detta nr 2 :)

• prinsessan15
    Ruffsan skrev 2016-08-09 08:00:19 följande:

Jag hoppar gärna in här också! Plussade igår och har bf den 20 april, det blir vårt andra barn :)

Grattis! Efter uträkningar har jag också bf 20/4 ????
  • prinsessan15
    Mix of mine skrev 2016-08-09 09:09:53 följande:

Hoppar in här! Plussade idag och BF verkar vara 18 april. Har två barn sen innan.

Kul! Grattis! Har nu försökt länge?

Jag har en sån mensvärk som inte ger med sig, är orolig för missfall! Någon som har erfarenhet?
  • prinsessan15
    Mix of mine skrev 2016-08-09 09:26:56 följande:

Jag slutade med minipiller i slutet av maj så detta var andra eller tredje försöket beroende på hur man ser det. Använde ÄL-test nu och tror att det var det som gjorde att vi prickade rätt.

Jag har också lite molvärk till och från. Även om jag har barn sen innan så kommer jag inte riktigt ihåg hur det kändes i början då...

Då gick det ganska snabbt ändå :)

Jag kommer inte Heller ihåg hur det var i början!
  • prinsessan15
    Lottni skrev 2016-08-09 12:45:08 följande:
    Hej,

Jag är i v. 6 (5+2) BF den 9 april och bor i Bromma/Sundbybergstrakten. :) Det är också första barnet.
    Grattis! Jag bor i närheten av Bromma! :)
    Har ni försökt länge?
  • prinsessan15
    Lottni skrev 2016-08-09 15:53:56 följande:
    Vad roligt att vi bor nära! :) Nä, 3 månader sedan vi sa att vi skulle börja försöka så det gick ganska snabbt. Ni då? Är du med i Iris B grupp på Facebook?
    Vi lyckades på första försöket! Nej inte än i alla fall, är du med där? :)
  • prinsessan15
    Sobika skrev 2016-08-09 18:06:03 följande:

Hej jag hoppar in här :) plussade idag på äl+10 och bf är 19 april enligt appen. Känns helt galet och overkligt fortfarande.

Grattis och kul att du hitta hit! :)
  • prinsessan15

Oxen, det blir intressant ;)

• prinsessan15

Är så himla orolig för missfall, ska ett test vara så här svagt på bim+1?

• prinsessan15
    Stjärnebo skrev 2016-08-10 09:28:03 följande:
    Absolut inget konstigt med svagt plus. Ett plus är alltid ett plus. Testa om några dagar igen om det känns bättre med ett tydligare streck ????????????

Grattis!
    Tack! Ja har ett digitalt och en sticka hemma så jag får ta dem nästa vecka kanske :)
Svar på tråden BF April 2017