BF April 2017
Bf 2017. V7 med andra barnet.
Bf 2017. V7 med andra barnet.
Igår plussade jag, enligt en app är jag gravid i v 5. Det är min första graviditet, men jag mår illa hela tiden och spyr ofta, är det "normalt" så tidigt i graviditeten? Ursäkta om det är en dum fråga haha. Har läst massor om att gravida får det senare. Tacksam för svar :)
Testar ni fortfarande trots plus? Jag har så svårt att ta in plus att jag är orolig för missfall så jag vill testa hela tiden typ! Testade i alla fall imorse igen och strecket har blivit mycket starkare så det känns skönt! :)
Oops, räknade lite fel - bf 20/4
Här kommer en till med bf i april 2017! Testade positivt igår och har bf 23/4.
Andra försöket och första barnet, är 28 år. Ska bli spännande att följa allas resa och framförallt om det är någon mer som bor i Bromma/Sundbyberg :)
Jag är också väldigt orolig! Har hela dagen idag haft ont i magen, går det inte över tills imorgon måste jag nästan åka och kolla upp det känner jag!
Jag plussade idag, andra barnet :)
Hej, om allt går bra så ska vi ha barn i april. Är i vecka 5+2 nu om jag räknat rätt.
Hänger gärna med här :) Är min första graviditet.
5+0 för mig idag. Ända känningarna är ont i bröstvårtorna och trötthet.
Tog CB digital i fredags förra veckan visade, 2-3 v då men vet inte om jag ska ta ett nytt denna veckan ocj se om det har stigit i veckor?
CB digital visade gravid 2-3 och enligt app är jah idag i v 5+0 så det gör mig lite nervös men det är väl bara lite vanlig felmarginal..
Då har jag varit på hälsosamtalet idag. :)
Gick igenom matvanor samt lite livstil, motion osv. Gick ganska fort. :)
Fick hem ett kuvert med alla papper och broschyrer samt 2 gravid böcker. Hon jag träffade kommer vara min BM genom min graviditet och hon verkar vara toppen! Väldigt snäll och lätt att prata med. :)
Så nu ser jag fram emot inskrivningen den 10 oktober, känns som en hel evighet kvar. :(
Jag har fått blödningar idag, mörka men ganska mycket. Har även fått lätt mensvärk/illamående i samband med dessa som jag inte haft innan så jag är helt inställd på mf nu Hoppas bara att det kommer igång snabbt så att vi kan köra igång igen sen.
Någon som haft blödning men att det fortfarande var okej? Blödde nu precis när jag var på toa och hade blod på pappret