Hur mycket tjänar du efter skatt i månaden
Jag är en ensamstående förälder med ett kommumalt jobb. Jag är nyligen fyllda 40 och tjänar ca 20 000 efter skatt. Vad tjänar ni och vad jjobbar ni som?
Jag är en ensamstående förälder med ett kommumalt jobb. Jag är nyligen fyllda 40 och tjänar ca 20 000 efter skatt. Vad tjänar ni och vad jjobbar ni som?
Just nu, som arbetssökande timvikarie, så tjänar jag runt 7000 kr efter skatt. Innan jag blev arbetslös så tjänade jag runt 12000 kr som butiksanställd. Jag är också ensamstående förälder.
Just nu ca 35000 kr (projektledare på ett IT företag) men om en månad ska jag börja plugga igen och bara få studiebidrag på 3400 kr i månaden i 1,5 år Så sparkontot kommer nog tömmas, men det är det värt, det ska bli jättekul!
strax över 25 000, och tur är ju det, då nästa alternativ nedåt saknas i omröstningen =)
För tllfället ungefär 4000 efter skatt. Hoppas kunna sätta dit en nolla till om 6 månader, fast före skatt. Den som lever får se.
Jag får ut ca 22500:- i månaden efter skatt men det går inte att rösta på.
Just nu 27.000:-. Blir förhoppningsvis någon förändring när löneförhöjningen kommer. Jobbar som barnsköterska på en intensivvårdsavdelning.
Jag får ut ca 32.000:-
Jobbar inom IT i Stockholm och har gjort det i ca 3år
Ca 31000kr efter skatt.
Civilingenjör från Chalmers. Jobbar som IT-konsult i mindre stad.
Oj, vad blir det före skatt?
Svarade 0-5000 då jag bra jobbar var tredje helg och nån enstaka vardag medan jag pluggar, får då ut ca 2500 efter skatt. Min heltidslön ligger på ca 18000. Jobbar som köksa på kirurgavdelning.
Hejsan,
Min inkomst...360000/mån brutto...ca 165000 netto
Yrke...pilot
Ålder...43
Livet är gott nu men har fått jobbat för det också...
Jag tjänar 22 000kr efter skatt men det alternativet fanns inte med.Jobbar hemifrån i egen firma ca 50%.
Du har glömt alternativet 20-25000 så din undersökning lär bli missvisande föt det är nog ganska många som ligger i det spannet.