IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hur går det för alla? Någon som ruvar? Jag väntar på FET.
Tydligen blev det 5 befruktade denna gång, frågan är hur många som ska klara sig nudå? Återföring på måndag men har varit inställd på imorgon. Ja ja bara till att vänta.
Tydligen blev det 5 befruktade denna gång, frågan är hur många som ska klara sig nudå? Återföring på måndag men har varit inställd på imorgon. Ja ja bara till att vänta.
Hur går det för alla? Någon som ruvar? Jag väntar på FET.
Hej allihopa
varit borta i veckor härifrån och nu har ju massor hänt här :) Stort grattis Sjöblomman till din spontana graviditet. Hoppas allt går vägen. och grattis till er andra som plussat.
själv har jag haft fullt upp med en flytt ut på landet.
väntar på nästa FET som börjar närma sig.
Hur mår ni gravida och ruvare?
Hej på er!
Jag ska tillbaka till Uppsala idag för ET av mitt enda lilla ägg jag fick ut i onsdags, hade hoppats på fler då vi körde långa protokollet och högre dos Menopur. Men icke! Samma resultat som förra gången. Känns ju ändå bra att vårt lilla ägg blivit befruktat ich delat båda gångerna, hoppas det är bättre kvalitet på det här embryot nu,dom var inte då nöjda med det förra.
Så snart börjar väntan igen.. spännande såklart men ändå jobbigt!
Grattis till alla plus och vi andra får gemensamt kämpa vidare!
Hej på er!
Jag ska tillbaka till Uppsala idag för ET av mitt enda lilla ägg jag fick ut i onsdags, hade hoppats på fler då vi körde långa protokollet och högre dos Menopur. Men icke! Samma resultat som förra gången. Känns ju ändå bra att vårt lilla ägg blivit befruktat ich delat båda gångerna, hoppas det är bättre kvalitet på det här embryot nu,dom var inte då nöjda med det förra.
Så snart börjar väntan igen.. spännande såklart men ändå jobbigt!
Grattis till alla plus och vi andra får gemensamt kämpa vidare!
Ingen hit här. Imorgon ska jag till gyn och få bekräftat en gång för alla att jag bara har en tom hinnsäck. Fick höra det för 8 dar sen redan men gyn har velat vänta för att vara på säkra sidan att det verkligen inte är nåt som skrapas ut av misstag.. för mig är allt över sen länge, vill bara bli av med allt o få till en blödning o ta nya tag i januari..