• Svar på tråden IVF med start i september 2016
  • hope88
    Sjuttiosjuan skrev 2016-11-27 09:34:03 följande:

Åh grattis!!! Härligt med lite hopp:)

Det finns hopp <3
  • hope88
    Olidligaväntan skrev 2016-11-28 16:40:08 följande:

Återföring idag då. Känner mig upphängd och nedsläpp. Jag kan inte vara riktigt glad. Av 6st uttagna ägg blev 5 befruktade, bara 2 klarade sig till idag. Jag fick ett tillbaka och den andra får en chans till imorgon vilket inte alls är hoppfullt. Visst det kan vara ett guldägg men det var det förra gången också som jag fick. Hjärnan börjar på en gång att tänka på nästa omgång och att återigen behöva privatbetala en behandling. Hade varit bra med några ägg till frysen. Suck, låt det gå vägen denna gång bara. Håller mina tummmar hårt!

Jag håller mina tummar stenhårt och hoppas på ägget i magen! Kram
  • Olidligaväntan
    hope88 skrev 2016-11-28 17:43:00 följande:

Jag håller mina tummar stenhårt och hoppas på ägget i magen! Kram

Tackar! Bara att hoppas och vänta nu.
  • NovaRobin
    Olidligaväntan skrev 2016-11-28 16:40:08 följande:

Återföring idag då. Känner mig upphängd och nedsläpp. Jag kan inte vara riktigt glad. Av 6st uttagna ägg blev 5 befruktade, bara 2 klarade sig till idag. Jag fick ett tillbaka och den andra får en chans till imorgon vilket inte alls är hoppfullt. Visst det kan vara ett guldägg men det var det förra gången också som jag fick. Hjärnan börjar på en gång att tänka på nästa omgång och att återigen behöva privatbetala en behandling. Hade varit bra med några ägg till frysen. Suck, låt det gå vägen denna gång bara. Håller mina tummmar hårt!

Håller alla mina tummar och tår att detta är ditt guldägg!
  • vinterbebis12
    shrigley skrev 2016-11-27 09:44:05 följande:
    Tack! Jo nu har allt slutat växa o jag väntar bara på Den Stora Blödningen som aldrig kommer. Har gått runt med detta i snart två veckor o senaste dagarna med sån "menskramp" men det kommer inget. Magen hård som en kanonkula. Fått remiss till Danderyds nästa vecka men vet inte om jag kan vänta längre. Vill bara ta en Cytotec NU o bli av med skiten
    Kram
  • vinterbebis12
    Olidligaväntan skrev 2016-11-28 10:40:08 följande:

Håller tummarna för guldägget!
  • vinterbebis12
    NovaRobin skrev 2016-11-27 17:49:29 följande:
    Jag ska på ett till ul på ons så då får jag reda på när det blir men skulle gissa på den 2 dec eller nåt.

vad händer för dig om det skulle krocka med helgen?

På min klinik gör dom även återföringar på helger om det skulle behövas

hoppas det går vägen för oss nu :)
    Blir det återföring 2a? Jag får vänta två månader. Är bortrest med jobbet på torsdag- fredag och enl UL hade jag kunnat sätta in då men inte på måndag för då är det för sent. Nästa ÄL krokar med att det är stängt för jul.
  • Sjöblomman
    NovaRobin skrev 2016-11-24 23:27:00 följande:

Hej allihopa

varit borta i veckor härifrån och nu har ju massor hänt här :) Stort grattis Sjöblomman till din spontana graviditet. Hoppas allt går vägen. och grattis till er andra som plussat.

själv har jag haft fullt upp med en flytt ut på landet.

väntar på nästa FET som börjar närma sig.

Hur mår ni gravida och ruvare?

Tack!
    Håller tummarna för er alla här inne så klart!

Igår var det inskrivning hos BM och i måndags var vi på Sophiahemmet och gjorde ett tidigt VUL där vi fick se ett tickande hjärta hos vår lilla ostbåge. <3
  • hope88
    Sjöblomman skrev 2016-11-30 13:18:53 följande:

Tack!

Igår var det inskrivning hos BM och i måndags var vi på Sophiahemmet och gjorde ett tidigt VUL där vi fick se ett tickande hjärta hos vår lilla ostbåge. <3

Åh så glad jag blir! Lille plutten <3
  • vinterbebis12
    Sjöblomman skrev 2016-11-30 07:18:53 följande:
    Tack!

Åh va härligt att höra!
Svar på tråden IVF med start i september 2016