IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Åh grattis!!! Härligt med lite hopp:)
Återföring idag då. Känner mig upphängd och nedsläpp. Jag kan inte vara riktigt glad. Av 6st uttagna ägg blev 5 befruktade, bara 2 klarade sig till idag. Jag fick ett tillbaka och den andra får en chans till imorgon vilket inte alls är hoppfullt. Visst det kan vara ett guldägg men det var det förra gången också som jag fick. Hjärnan börjar på en gång att tänka på nästa omgång och att återigen behöva privatbetala en behandling. Hade varit bra med några ägg till frysen. Suck, låt det gå vägen denna gång bara. Håller mina tummmar hårt!
Jag håller mina tummar stenhårt och hoppas på ägget i magen! Kram
Återföring idag då. Känner mig upphängd och nedsläpp. Jag kan inte vara riktigt glad. Av 6st uttagna ägg blev 5 befruktade, bara 2 klarade sig till idag. Jag fick ett tillbaka och den andra får en chans till imorgon vilket inte alls är hoppfullt. Visst det kan vara ett guldägg men det var det förra gången också som jag fick. Hjärnan börjar på en gång att tänka på nästa omgång och att återigen behöva privatbetala en behandling. Hade varit bra med några ägg till frysen. Suck, låt det gå vägen denna gång bara. Håller mina tummmar hårt!
Hej allihopa
varit borta i veckor härifrån och nu har ju massor hänt här :) Stort grattis Sjöblomman till din spontana graviditet. Hoppas allt går vägen. och grattis till er andra som plussat.
själv har jag haft fullt upp med en flytt ut på landet.
väntar på nästa FET som börjar närma sig.
Hur mår ni gravida och ruvare?
Tack!
Håller tummarna för er alla här inne så klart!
Igår var det inskrivning hos BM och i måndags var vi på Sophiahemmet och gjorde ett tidigt VUL där vi fick se ett tickande hjärta hos vår lilla ostbåge. <3