Utredning på gång, stötta varandra?
Hoppas allting går som de ska med spermieproverna då! :) De borde gå rätt snabbt att få svar, vi fick svar inom några veckor bara. Så ja håller tummarna att de går snabbt för er med.
Hoppas allting går som de ska med spermieproverna då! :) De borde gå rätt snabbt att få svar, vi fick svar inom några veckor bara. Så ja håller tummarna att de går snabbt för er med.
Samma här! Önskade att jag fick bli opererad innan jul för att få det överstökat, men de verkar inte så. fortfarande inte hört nå av dom :(
Idag är jag på äl+3. Väntar på första samtal med läkare som förhoppningsvis blir innan jul. Men jag skrev precis till dom och frågade om jag kanske redan på måndag kan lämna progesteronprov, för vad jag fattat som så ska man lämna det ca 1 vecka efter äl för att se om man haft äl. Tänkte att det snabbar ju på både för dem och för oss.. Hoppas. Plus att det tar ju inget deras tid eftersom man går till en vanlig provtagningsmottagning.
Någon som tagit detta prov?
Jag har tagit det provet när vi var där den 16/11. Och då förmodade dem enligt vul att jag redan haft äl, vilket isf borde ha varit runt den 10-11/11. Mitt prov visade 24 i progesteron. Vad det säger vet jag inte. Nån annan som vet? :)
Nej de har jag inte gjort... Smart! Det kan jag göra. Tack för ditt råd! :)
Ovulationsfas hur långt sträcker den sig? :)
Jag brukar ha äl runt cd20 så tror cd23 blir för tidigt för mig :(
Wiho! Gick till brevlådan idag, vi har fått brev! Sambons spermier såg normala ut! Vilken lättnad! De tog ju bara 2 dagar att få de svaret. Gud så skönt.
Wohoo! :) vad blir erat nästa steg?
Okej. Jag håller tummarna!
Jag har BIM lörd-söndag. Men inget som tyder på lycka denna gång. Tänkte avvakta denna vecka sen ringer jag nästa vecka och kommer försöka kräva en tid innan jul. Nu har det gått över vårdgarantin så då får.det f*n lösa det. Ursäkta min frustration..