Storlek på strumpbyxor
Hej!
Vilken storlek på strumpbyxor brukar ni kvinnor använda?
Hej!
Vilken storlek på strumpbyxor brukar ni kvinnor använda?
Promenadskor eller klack?
Aldrig
Aldrig
Låga klackar. I dag blev det svarta strumpbyxor till den korta klänningen. Jag brukar inte välja det, men nu blev det så. Drar till sig någon blick tror jag.
Kläderna har nog en stor roll där.
Kläderna har nog en stor roll där.
Dags att inhandla ett par strumpbyxor tror jag *skratt* Eller vad tror du 11101? ;)
Dags att inhandla ett par strumpbyxor tror jag *skratt* Eller vad tror du 11101? ;)
Det skulle jag säga. Men det är mera som en rutin som jag inte tänker så noga på. Eftersom jag föredrar tunna, är det stor risk att någon maska går. Så både vid påtagning och under dagen blir det granskande blickar. Jag är noga med att ha felfria strumpor på jobbet, så jag är snar att byta som de brister, kanske lite onödigt noga ibland.
Det kanske du ska BBWlady så vi kan diskutera strumpbyxor !
Bara att börja leta då :D. O hittar jag inga så har vi ju en miljon andra saker att prata om ändå ; )
Det skulle jag säga. Men det är mera som en rutin som jag inte tänker så noga på. Eftersom jag föredrar tunna, är det stor risk att någon maska går. Så både vid påtagning och under dagen blir det granskande blickar. Jag är noga med att ha felfria strumpor på jobbet, så jag är snar att byta som de brister, kanske lite onödigt noga ibland.