Hooverboards till barn
Kan någon förklara för mig varför man ger barn en hooverboard eller vad de nu heter? Jag ser inga positiva anledningar, bara farligt i min värld. Så kom igen, förklara för mig??
Kan någon förklara för mig varför man ger barn en hooverboard eller vad de nu heter? Jag ser inga positiva anledningar, bara farligt i min värld. Så kom igen, förklara för mig??
Man kan trixa, vara social, träna balans och hel del mer med hoverboardsen också. Bara för att man ger sina barn hoverboards behöver inte det betyda att man passiviserar dom. Mina barn är mer rörliga än dom flesta trots att dom då och då åker på sina brädor. Vill man inte att sina barn ska åka omkring på såna så köper man helt enkelt inga till dom. Svårare än så är det inte.
Och jag har sett barn som cyklat och jagat pokemons. Inte tycker jag man ska förbjuda cyklar för det.