Hooverboards till barn
Kan någon förklara för mig varför man ger barn en hooverboard eller vad de nu heter? Jag ser inga positiva anledningar, bara farligt i min värld. Så kom igen, förklara för mig??
Kan någon förklara för mig varför man ger barn en hooverboard eller vad de nu heter? Jag ser inga positiva anledningar, bara farligt i min värld. Så kom igen, förklara för mig??
Här i stan är de rätt ovanliga men några har jag sett och jag kan inte begripa tjusningen! Har inte sett ngn tokåka nerför en backe med livet som insats än men det kommer väl med tiden.
Jag skulle inte köpa, men sonen tog sina sparpengar. Känns inte som om jag kan säga nej till det. Han är väldigt nöjd och har roligt. Aldrig har det varit så lätt att få honom att "gå"och köpa mjölk eller lägga på ett brev :)
Ni som är negativt inställda, hur argumenterar ni kring andra aktiviteter och åkdon barn använder? Nej till allt med risker?
Ni som är negativt inställda, hur argumenterar ni kring andra aktiviteter och åkdon barn använder? Nej till allt med risker?