• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • L 91
    Micka! skrev 2016-09-07 08:13:48 följande:

Tack bf 13 maj.

Så här svagt visade rfsu:s test 4+2 och jag fick gravid 2+ 3 på clearblue, på 4+3!!!

Oj! Men mäter inte rfsu från 50? Tänkte om det var därför.. kul med det digitala i vilket fall som helst! :) då har vi bf ganska exakt samtidigt.. får fram att mitt datum är mellan 9-14 maj.. oregelbunden och väldigt knepig mens så jag vet inte exakt..
  • babypower

Vad har ni för symtom allihopa? Jag är mest sjukligt trött och har ont i brösten.. 

• evins

Jag har inga andra symtom just nu förutom väldigt ömma och tunga bröst. Hade molvärk i flera dagar under förra veckan men det har försvunnit. Hoppas jag får fortsätta vara symtomfri (även om det är lite mysigt med molvärk så jag vet att knodden växer på där inne ). Är idag på 4 + 5 !

• lilaemma
    Tatami skrev 2016-09-07 15:44:30 följande:

Lycka till alla som har plussat och hoppas ni får bra graviditeter! För mig kom blödningen idag och bekräftade det jag trodde, tidigt MF. Jag ger mig på ivf igen och med lite tur kanske det blir en sommarbebis istället. Ta hand om varandra!

Åh, nej. Hoppas på bättre lycka nästa gång. KRAM
  • MammaBecka

Hej hej :) jag plussade idag och med våran beräkning så är bf i slutet av maj 2017 :) jag har två söner som är 8 och 11 år och är nu alltså gravid med mitt tredje barn! :) jag lever inte ihop med mina barns pappa utan lever med en ny sambo nu och vi är överlyckliga :)

• lilaemma
    MammaBecka skrev 2016-09-07 18:50:19 följande:

Hej hej :) jag plussade idag och med våran beräkning så är bf i slutet av maj 2017 :) jag har två söner som är 8 och 11 år och är nu alltså gravid med mitt tredje barn! :) jag lever inte ihop med mina barns pappa utan lever med en ny sambo nu och vi är överlyckliga :)

Grattis till plusset!
  • MammaBecka

Mina symtom än så länge är inga förutom att jag är så sjukligt trött och orkar knappt hålla mig vaken.

• Teresiat

Har få symtom. Trött som tusan, lite känningar i livmodern då och då, förstoppad till och från. Har även haft yrsel titt som tätt.. Ikväll bär det av på en flerdagars konferens. Så nu blir det att fejkdricka alkohol till middagarna.. Ursäkt som tex. penicillin känns genomskinligt.

Svar på tråden BF Maj 2017