• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • kohler12
    Bäbiiiis skrev 2016-09-16 12:15:28 följande:

Så skönt att få se att det ser bra ut :) Själv får jag snällt vänta till kub i början på november. Har inte hittat någon klinik i närheten som gör tidiga vul. Men det känns ok ändå. Hoppas bara tiden går fort.

Den 13 oktober ska jag göra ett till :)
  • Bäbiiiis
    kohler12 skrev 2016-09-16 21:20:05 följande:

Den 13 oktober ska jag göra ett till :)

Är det någon särskild anledning till att du gör flera tidiga ultraljud? Ska du göra kub också sen?
  • betty85

Hej! Hakar på. Plussade 14/9 (CB plus) och 15/9 (CB plus+digital) fyra dagar innan BIM typ. Enligt NaturalCycles har jag BF 31/5 2017. 

Ska testa till veckan igen om mensen inte kommer

• lilaemma
    betty85 skrev 2016-09-17 16:19:50 följande:

Hej! Hakar på. Plussade 14/9 (CB plus) och 15/9 (CB plus+digital) fyra dagar innan BIM typ. Enligt NaturalCycles har jag BF 31/5 2017. 

Ska testa till veckan igen om mensen inte kommer

Grattis!
  • sjl89

Hejhej! Plussade häromdagen med barn nr 3, har bf nångång i slutet på maj :) jag vill jättegärna också gå med i fb gruppen. Skickar ett pm????

• sjl89

Skickade pm på familjeliv, länken till sin Facebook funkade inte för mig:) verkar inte funka att göra smily heller blir bara massa "?".

• Gluttan1981

Hej, hänger gärna på här! Osäker på BF då jag fick plus efter konstiga blödningar som jag trodde var mens. Plussade 3/9. Har varit inne på gyn flera vänder, inget syntes i livmodern den 5/9. Men blodprover visar att hcg stiger som vid en normal graviditet. I slutet på veckan ska vi äntligen ta reda på om det växer något där inne.. Väntar och längtar..

• lilaemma
    Gluttan1981 skrev 2016-09-18 17:55:15 följande:

Hej, hänger gärna på här! Osäker på BF då jag fick plus efter konstiga blödningar som jag trodde var mens. Plussade 3/9. Har varit inne på gyn flera vänder, inget syntes i livmodern den 5/9. Men blodprover visar att hcg stiger som vid en normal graviditet. I slutet på veckan ska vi äntligen ta reda på om det växer något där inne.. Väntar och längtar..

Välkommen. Väntan är jobbig. Hoppas ni snart får se en glad liten krabat.
  • lilaemma
    Gluttan1981 skrev 2016-09-18 17:55:15 följande:

Välkommen. Väntan är jobbig. Hoppas ni snart får se en glad liten krabat.
Svar på tråden BF Maj 2017