BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Väntar svar på Nipt idag eller senast måndag... kan man vara mer nervös!?! Hoppas verkligen han hör av sig idag!!
Har de hört av sig ika?
Har de hört av sig ika?
Alltså syns det på era magar? Går in i vecka 11 nu o syns väldigt väl. Är andra barnet.
Jag har också köpt det. Hittade grymt sköna på H&M tillslut efter att ha letat igenom hela Västerås centrum ;)
Har de hört av sig ika?
ÄNTLIGEN fick vi svar, vår fantastiska läkare tog sig tid att höra av sig till oss på en lördagmorgon!! Vi väntar en frisk liten flicka och vår gosse ska bli storebror!!!
Lyckan är total!!! <3 <3 <3
Nu har mina bröst blivit ömma, svullna och läcker lite mjölk. De har inte varit ömma alls tidigare så det känns skönt att symptomen fortsätter komma.
Nu har mina bröst blivit ömma, svullna och läcker lite mjölk. De har inte varit ömma alls tidigare så det känns skönt att symptomen fortsätter komma.