• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • JoJoNo
    Pedagog200701 skrev 2016-10-27 18:36:33 följande:
    Jag har också köpt det. Hittade grymt sköna på H&M tillslut efter att ha letat igenom hela Västerås centrum ;)
    Livet är en saga där varje sida ska läsas!
    Båda mina är från hm med :)
  • ika_109

Väntar svar på Nipt idag eller senast måndag... kan man vara mer nervös!?! Hoppas verkligen han hör av sig idag!!

• ika_109
    jooo skrev 2016-10-28 18:06:13 följande:

Har de hört av sig ika?

Vår läkare har stora förhoppningar att provet blir klart under dagen och med den tidsdifferens vi har mot USA så kommer jag troligtvis få det imorgon. Vår läkare skulle skicka ett sms och mail och så får vi samma info brevledes under nästa vecka. Värsta scenario är ju att tvingas vänta till måndagkväll eller tisdag morgon som det då blir...
  • annadenise
    JoJoNo skrev 2016-10-26 20:25:56 följande:

Alltså syns det på era magar? Går in i vecka 11 nu o syns väldigt väl. Är andra barnet.

Jag är i v.12 och många tror jag är i v.20. Det är andra barnet och jag har haft mamma byxor sedan v.7
  • annadenise
    Pedagog200701 skrev 2016-10-27 18:36:33 följande:

Jag har också köpt det. Hittade grymt sköna på H&M tillslut efter att ha letat igenom hela Västerås centrum ;)

Jag är oxå från Västerås:). Hur gammal är du? Jag bor dock i Spanien sedan en tid tilbaka
  • ika_109
    jooo skrev 2016-10-28 18:06:13 följande:

Har de hört av sig ika?

ÄNTLIGEN fick vi svar, vår fantastiska läkare tog sig tid att höra av sig till oss på en lördagmorgon!! Vi väntar en frisk liten flicka och vår gosse ska bli storebror!!!

Lyckan är total!!! <3 <3 <3
  • Pademelon
    ika_109 skrev 2016-10-29 12:14:04 följande:

ÄNTLIGEN fick vi svar, vår fantastiska läkare tog sig tid att höra av sig till oss på en lördagmorgon!! Vi väntar en frisk liten flicka och vår gosse ska bli storebror!!!

Lyckan är total!!! <3 <3 <3

Vad härligt med så underbara nyheter! Grattis!
  • Bäbiiiis

Nu har mina bröst blivit ömma, svullna och läcker lite mjölk. De har inte varit ömma alls tidigare så det känns skönt att symptomen fortsätter komma.

• Bäbiiiis
    Bäbiiiis skrev 2016-10-29 12:48:30 följande:

Nu har mina bröst blivit ömma, svullna och läcker lite mjölk. De har inte varit ömma alls tidigare så det känns skönt att symptomen fortsätter komma.

Upps svarade i fel tråd hehe. Jag är gravid i v 11 och har inte skrivit här tidigare tror jag. Eller kanske någon gång.