• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • ika_109

Gravidillamående, dunderfökyld och med en 20 månaders som har energi som en hel jag vet inte vad... är försiktig med att konsumera nässpray och panodil och mår således som en kratta!! Behövde bara få klaga av mig lite..

• Axioria1
    ika_109 skrev 2016-12-15 16:21:12 följande:

Gravidillamående, dunderfökyld och med en 20 månaders som har energi som en hel jag vet inte vad... är försiktig med att konsumera nässpray och panodil och mår således som en kratta!! Behövde bara få klaga av mig lite..

Krya på dig! Själv är jag täppt i näsan hela tiden och försöker använda koksaltspray men sen är ju inte alls lika bra.

Själv blev jag magsjuk igår em. Så kvällen, natten och dagen hade kunnat vara bättre. Men hoppas de är på bättringsvägen nu och att ingen annan i familjen blir sjuk.
  • Ankissen
    ika_109 skrev 2016-12-15 16:21:12 följande:

Usch krya på dig! Jag går runt och är orolig för vinterkräkan. Har läst att den är extra dramatisk i år... :(

Idag har jag känt lite rörelse i magen, som ja inte kan misstolka! :) Och berättat för nästan alla elever jag har att jag bara ska ha dem till påsk! :)
  • ika_109
    Axioria1 skrev 2016-12-15 16:55:05 följande:
    Krya på dig! Själv är jag täppt i näsan hela tiden och försöker använda koksaltspray men sen är ju inte alls lika bra.

Själv blev jag magsjuk igår em. Så kvällen, natten och dagen hade kunnat vara bättre. Men hoppas de är på bättringsvägen nu och att ingen annan i familjen blir sjuk.
    då kryar vi på oss!!!
  • Axioria1
    ika_109 skrev 2016-12-15 17:39:46 följande:

då kryar vi på oss!!!

De gör vi. I morgon är en ny och förhoppningsvis bättre dag!
  • FnR96

Någon som känner knuffar/sparkar? :)

Jag är i vecka 19 på lördag och i tre dagar nu har jag känt bebis på kvällarna. Alldeles nyss en väldigt tydlig knuff så jag blev helt paff och skrek till lite, haha! :D Min bebis är livlig på kvällarna.

• Snäckan26
    FnR96 skrev 2016-12-15 20:49:33 följande:

Jag är i vecka 19 på lördag och i tre dagar nu har jag känt bebis på kvällarna. Alldeles nyss en väldigt tydlig knuff så jag blev helt paff och skrek till lite, haha! :D Min bebis är livlig på kvällarna.

Åh visst är det häftigt !! Jag har känt buffar ett tag men ikväll fick jag två riktiga karatekickar =) synd att han slutar när sambon lägger handen på magen haha ..

Jag är i vecka 21 .
  • Emmaa90

Åh de e så mysigt med dessa rörelser/sparkar! Idag satt jag och kände den lille röja runt där inne hur länge som helst. Så mysig känsla! Är i v 17 (16+3). Andra barnet, säkert därför jag känner så tidigt

• Anotherone

Jaaa! Det är så mysigt!
    I morse körde vår lillebror ett race och det var precis så att jag tänkte säga till pappan att sätta dit handen för det var rätt hårda knuffar. Men så blev klockan mycket och det var dags att gå upp.
    Vi får se till att ta det lugnt i helgen och mysa länge på mornarna, blivande storebror vill också gärna känna.
  • Frost

Jag har i lite mer än en vecka nu haft någon som buffat och knuffat där inne i magen :) Är lika häftigt varje gång!