BF maj 2017
Oj 3veckor hade jag kollapsat!
Oj 3veckor hade jag kollapsat!
Jag med! Byxor redan försmå, är det vatten eller går man upp så snabbt?
Vecka 6. 5 kilo. Låren är också svullna isf
[quote=77024301][quote-nick]Bebisbubbla skrev 2016-10-04 23:12:31 följande:[/quote-nick]Äter du som vanligt? För i så fall måste det vara vatten. Förresten, var har du stickningar?[/quote
Känns dom i äggstockarna, har även hugg i livmodern..
Vilken vecka är du i? :)
jag är i vecka 10 och illamåendet börjar försvinna för mig med. Den svullna magen känns inte heller lika svullen (trots att den fortfarande är svullen, men ej lika mycket) det enda jag egentligen känner är lite molvärk då o då samt SUPER ömma bröst, sen liiiite illamående till o från. Men ligger liksom inte i soffan DÖD hela dagarna längre pga illamående.
Det kanske är vanligt runt v10 att symtomen minskar eller ändras. Jag har 2 barn sedan innan men kommer inte ihåg hehe,har inte mått illa med de andra så det var nytt för denna gång.
Hur har det gått för alla? Många hade väl vul idag? :)
Hej alla och grattis till plussen! :)
Jag har BF 29/5 2017 och har mått bra hittills.
Nu när jag vaknade så började jag blöda väldigt mycket.. det är inga klumpar eller så utan bara färskt blod, gör inte ont i magen heller. Börjar bli orolig för missfall :( någon mer som varit med om det? Är i v7
Wow! Ditt första barn Snäckan26? :) är själv i v10 imorn men inte så mycket kula än alls.
Det är andra barnet , min son är 10 år men kroppen minns tydligen hur den ska göra haha ..