JoJoNo skrev 2016-11-13 08:50:39 följande:
Började få foglossningar förra veckan. Jättetidigt men hade stora problem sist med men inte så tidigt. Har väldigt ont i mina inflammerade höfter så vet inte hur jag ska sova. O illamåendet är sämre. Men börjat med lergigan nu så är lite bättre iaf. Det blir nog bättre o bättre. Känner mig bara så trött o har så ont.
Hur mår du i kroppen?
Har kub på ons. Jätteorolig för det men det går nog bra. Hade inte tänkt berätta för mina elever innan det men var läge i fredags när de stökade som tusan. Så nu vet alla. Det gör mig ännu mer nervös om nu kub skulle vara dåligt.
Är i 12+2 idag.
Vem är det mer som kan bjuda in till fb? Konstigt att alla inte blir inbjudna.
Åhh! Låter inte alls kul :( Kan du inte köpa nån avlastningskudde såg en jättebra på nätet så kanske det är lättare att hitta nån bra ställning? Som jag förstått beror foglossning pga hormoner trodde alltid det var pga belastningen av magen.
Vad skönt att illamåendet känns bättre nu, jag har bara illamående på morgonen nu innan jag äter frukost. Så det bärj8ar avta. Lite läskigt men har förstått det som att moderkakan tagit över och då kan symtomen minska.
Har också foglossning sen några v tillbaka. Vart så chockad när jag var hos sjukgymnasten. Har inte jätteont ännu men hat ont i svanskotan när jag sitter, strålar mycket i ljumskarna och ner på framsida lår och ibland hugger det till i både ländrygg och blygdben så jag skriker till.
Tror det kommer gå jättebra på kuben :) Snart dags! Men förstår att du är nervös. Tycker ändå det var ett bra beslut av dig att berätta för klassen.
Vet faktiskt inte :/ Hoppas bara på att få bli inbjuden!