BF maj 2017
V 16 idag fortfarande inga antydningar att bebis finns. Hmm verkar va många som redan känner sina små! Längtar dit!. Får trösta mig att bm sa att de många gånger dröjer till rul innan förstfödeskorna förstår vad som är vad /:
V 16 idag fortfarande inga antydningar att bebis finns. Hmm verkar va många som redan känner sina små! Längtar dit!. Får trösta mig att bm sa att de många gånger dröjer till rul innan förstfödeskorna förstår vad som är vad /:
Ullared igår. Höll på o gå sönder runt höfterna och svanken kändes de som. Imorse kom jag knappt upp ur sängen. Ush orolig för fogarna /: blir ingen promenadmaraton på ett tag nu :P

Trevligt med ullared. Jag får som dig, när jag gått mycket. Börjar misstänka foglossning.. På morgonen är det alltid bra, men går jag en runda på stan så behöver jag stöd för att gå hem. Fruktansvärt ont på högra sidan svanken, ner i rumpan och höft.
Vilken vecka var du i? Äsch, jätte fin mage, härligt. Jag skulle önska att min var större nästan, haha. Angående foglossningen så vet jag inte riktigt, har googlat men alla tipsar om att söka hjälp hos bm direkt för det.
Här är min lilla mage, vecka 16. :) Dock så tycker jag min mage är olika stor varje dag, vissa dagar spänner den mer än andra.
Min mager ned stor. Känner mig fortfarande uppblåst och alla organen känns upptryckta så de bilds en stor mage.
Har rul idag och det gick inte som vi trott och hoppats på. Huvudet är större än "normalt" i relation till lårbenet. Alla organ osv såg normala ut. Sjuksköterskan ville inte gå in på några detaljer vad det kunde innebära utan sa bara att det är en avvikelse som inte behöver betyda något, men deras rutiner är att en ultraljudsdoktor ska undersöka det närmare då måttet inte ansågs normalt. :( huuuuuuuva... tankarna faller ju direkt på kromosomsvvikelser.. någon som varit med om samma? Ska dit igen på tisdag. Suck :(
Var på en snabbkoll idag då jag haft ont i magen i nästan en vecka. Fick kramplösande och rådet att röra på mig för att få igång tarmarna. Fick se en snabbtitt på lillen plutt som låg med ryggen mot oss. Ligger fortfarande på dagen enligt mått 16 +3 idag. Den rörde sig för fullt där inne. Men har inte ens känt något fladder än. Så alla här inne som är i v 17 men inte känt nått är de nog lugnt ändå ^^ va ganska stressad över de innan. Rul 23 december :)
Åh grattis till fint besked <3 oj va många pojkar de är här inne :D
Sover också på sida med kuddar mellan benen hehe. Ja tycker de är jätteobekvämt med mage nu hihi