• jooo

BF maj 2017

V 17+ 1 idag. Mammaleggings på så skönt!! Haha så glad att ja berättat på jobbet. Hade aldrig fått o gömma denna mage.
  • jooo

Ih nedräkning till rul nu. 5 dagar kvar, på fredag gäller det kl 9. Kommer va i v 18 + 6. Har någon mer rul nu i dagarna?? Så nervöst men spännande!

• jooo
    Bebisbubbla skrev 2016-12-19 09:27:42 följande:

Vi har också RUL på fredag kl 09. Längtar väldigt mycket, mest efter att se bebis igen och förhoppningsvis få höra att allt ser bra ut. Kan dom även se könet så vill vi veta det med :)

Åh då kommer vi titta på bebisarna samtidigt ju :) mys!
  • jooo

Här känner jag fortfarande ingenting trots v 19 /: men ja va ju o kollade ul för en och en halv vecka sedan och då mådde den precis som den skulle. Men lillen gör mig allt lite orolig /:

• jooo

Heeej tjejer, nu har vi varit på RUL. Allt såg finfint ut, vi låg kvar enligt mått på samma dag med bg 20 maj..och vi väntar också en POJKE. Haha som så många sagt verkar va pojkarnas månad i maj. Känner fortfarande inga som helst rörelser..men den lilla röde sig ju allt där inne, så bara att gå och vänta :P

• jooo

Hmmm jag känner små diffusa ryck i magen ibland och lite konstiga kurrningar. Känna mest vid sidorna av naveln. Är i v 21 på söndag. Tror ni de kan va bebisen som äntligen är på g?

• jooo

Vad gör man på träffarna med bm nu under våren? Har mitt första i v 24. :)

• jooo

Hihi vi har fyndat spjälsäng och skötbord nybegagnat och billigt. Inget annat. Först väntar detta bröllop 4 februari :D

• jooo

Någon som kör med tuttinlägg och ka rekommendera nått? Mina bröstvårtor håller på o brinner upp och svider som sjutton nu när de är så kallt trots bh två tröjor o jacka /:

Svar på tråden BF maj 2017