• Steffii

Fler som planerar en "sladdis" 2017?

Jag undrar om de är fler som försöker få en liten "sladdis"? Tänkte vi kanske kunde följas åt stötta, peppa och bolla lite tankar med varann :)

Fyller 30 år snart och min sambo är 34 år blir han första och min tredje då jag har en son på 9 år och en dotter på snart 8 år sen innan. Tog ut min kopparspiral nu i augusti så blir första försöket nu i september :)

De va lite om mig ;)

• Svar på tråden Fler som planerar en "sladdis" 2017?
  • Steffii

Välkomna alla nya kul att fler hittat hit :)

En Bim lista låter som en toppen idé!

• Treansresa
    Bim lista: 

Steffii - 26/10

Treansreasa- 5/11 
  • Katamaran

Jag hade helt glömt bort hur långsamt dagarna går när man väntar på något... nu går jag och väntar på ÄL som enligt beräkning inte sker förrän 26/10... vi har iallafall påbörjat intensivliggandet, till makens stora glädje. Jag tycker iof också att det är ganska trevligt, men jag har ju en ständig baktanke som distraherar mig lite... :)

• Anonym (undrar)

Kör ni varje dag nu då.trevligt sex också

• 3hjärtan

Har fått göra ett avbrytande i v17. Men hoppet om bebis 2017 finns kvar så hänger kvar här. Men isåfall blir det hösten/vintern-17 för oss. Vet ej hur länge det dröjer innan vi kan försöka igen

• Anonym (TL)

Hej!

Jag vill ha en 3:à har två sen innan en kille på 9 och en tjej på 7.

Jag ska ta ur min spiral innan sommaren har vi bestämt men jag börjar ångra mig ,skulle kanske vilja lite tidigare.

Min man ville inte alls ha en trea från början men jag har pratat han till rätta och då bestämmer vi till sommaren men jag vill börja tidigare men jag vet inte om han vill det????

Jag är 34 fyller 35 till våren.

Jag kanske är i fel grupp?

• Katamaran
    3hjärtan skrev 2016-10-18 11:51:58 följande:

Har fått göra ett avbrytande i v17. Men hoppet om bebis 2017 finns kvar så hänger kvar här. Men isåfall blir det hösten/vintern-17 för oss. Vet ej hur länge det dröjer innan vi kan försöka igen

Beklagar av hela mitt hjärta. Hoppas det tar sig snabbt när ni sätter igång igen. ??
  • Anneli6805

Hej igen ingen mens ännu..gjort ett test idag.testatidigt rfsus vet inte vad jag ska tro på en gång blev det så här...

Svar på tråden Fler som planerar en "sladdis" 2017?