Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Nu kom mensen på BIM-dagen, lika punktligt som alltid, fast nu fick jag på eftermiddagen, brukar alltid få på morgonen annars :( är jätteledsen för jag trodde verkligen jag var gravid. Plussade svagt på CB plus med men antar att det bara var spökstreck. Aja.
Har beräknad ÄL den 23/9 och BIM den 8/10. Hoppas att det tar sig denna gång på försök nummer fyra <3
Får man följa med här? Har antagligen bim sista dagarna i sept/början på oktober. Så tror att det börjar närma sig äl...
Är 27 år, har en dotter född -11 och detta blir vårt 14e försök. Ville påbörja en utredning men vi får inte eftersom vi redan har ett barn, så det är väl bara att fortsätta kämpa även om det känns tungt och hopplöst.
Denna månaden testar jag med bisolvon,munkpeppar och rosenrot. Mannen med bisolvon och zink. Någon annan som testat någon av dessa? :)
Jag hoppar in här också!
Jag är 23, min sambo är 27. Vi började försöka 3 dagar efter min mens (27/8), vi använde bara kondom som skydd så hoppas att detta inte tar så lång tid! Jag har 4 systrar varav 2 har barn och är extremt lätt fertila, gäller min mamma också så de är bara o hålla tummarna! Jag ska få min mens om 9 dagar (den 19/9).... man känner sig såååååå otålig!!! Hur går de för er?? Har ni fått några tidiga symptom?? ????
Hej alla! Härligt att hitta "rätt" grupp :)
Har planerat bebis sen i våras, men då jag fick ett oväntat riskfyllt jobb (tillfälligt bara) så sköts barn planerna upp, och längtan gnager i kropp och hjärtat. Både för mig och mannen...
Min BIM är beräknad till 25.10 först, men eftersom denna månads ÄL borde varit redan och jag är rädd att den kommit ovanligt tidigt, så finns det en pyttechans att jag skulle vara gravid nu redan (??) :D
Det skulle isåfall betyda sparken för mig från jobbet, tror jag, men det kvittar nästan nu...vill så gärna vara gravid NU redan.... Tog ut spiralen för ett år sedan och har varit skengravid otaliga gånger sen dess...
Har två barn sen tidigare, men inte min med min man, så det skulle bli hans första egna... <3
Håller alla tummar!! :)
Kan tillägga att jag brukar ta ÄL-test, men oftast känner jag även av min ÄL...
Senaste månad har den dock varit väldigt sen, använder en app dessutom. Och min vanliga cykel brukar vara 31-32 dagar, senaste cykel var dock 38 (!) Dagar...
Så får väl se.... ;)
Får man följa med här? Har antagligen bim sista dagarna i sept/början på oktober. Så tror att det börjar närma sig äl...
Är 27 år, har en dotter född -11 och detta blir vårt 14e försök. Ville påbörja en utredning men vi får inte eftersom vi redan har ett barn, så det är väl bara att fortsätta kämpa även om det känns tungt och hopplöst.
Denna månaden testar jag med bisolvon,munkpeppar och rosenrot. Mannen med bisolvon och zink. Någon annan som testat någon av dessa? :)
Hoppar in här ;)
Oj så knepigt!? Ska du kolla upp det? Eller väntar du och ser?
Har egentligen BIM på måndag men har en känsla av att det inte tog sig så nästa BIM 13 oktober!
Runt vilken dag har din äl varit när den är sen? :)
Kan tillägga att jag brukar ta ÄL-test, men oftast känner jag även av min ÄL...
Senaste månad har den dock varit väldigt sen, använder en app dessutom. Och min vanliga cykel brukar vara 31-32 dagar, senaste cykel var dock 38 (!) Dagar...
Så får väl se.... ;)