• terfje

    Avbrutet Liv. avvikelser vid RUL

    Ta hand om varandra. De är duktiga på NÄL. Går själv där och östra i Göteborg.

    Min bebis har diafragmabråck och jag och min sambo kom överens om han inte har några kromosom avvikelser så kör vi på. Vi har kört på och det börjar närma sig bf. Är riktigt nervös.

  • terfje
    Angeleyez skrev 2016-09-07 14:13:04 följande:

    Å tusen tack för erat stöd. Ja jag kan inte klaga på NÄL dom har vart väldigt snabba för vår skull och vi har verkligen känt att dom gett oss sin tid. Även på avdelningen var dom fantastiska under förlossningen sköterskan tog verkligen sin tid med mig. Men jag har verkligen lärt mig att jag har en fantastisk man vid min sida och hoppas att dom som får gå igenom detta hemska också har det. För det är otroligt tufft att gå igenom som det är. Men att min kära sambo varit där hela vägen har betytt och gjort så mycket.. Och jag hoppas verkligen din fina bebis kommer må bra terfje och hade jag vart du hade jag också gett min bebis en chans, Men efter vår diagnos så var det enbart lidande för vår son om han ens klara förlossningen så vi hade inget val. Det är ändå en fruktansvärd smärta man går igenom som förälder även om ett barn ramlar och skrapar knät.  Var stark och tro på din lilla kämpe och vi önskar dig all lycka till <3


    Tack så mycket. Ta väl hand om varandra.
Svar på tråden Avbrutet Liv. avvikelser vid RUL