Niaa skrev 2016-10-13 11:22:01 följande:
Sex ägg blev det, lite mindre än vad vi hoppats på men förhoppningsvis bra ägg. Imorgon mellan 15-16 får vi reda på hur många som befruktats och när vi kan förvänta oss återföring.
Åh men det är ju jätte bra med 6 ägg :) Lycka till imorgon o hoppas de har goda besked!
Kärleksbarn00 skrev 2016-10-13 15:29:38 följande:
Tjuvtestade, kunde inte låta bli.
Vågar jag hoppas?????
Det är med en blastocyst och jag är helt omstimulerad (ruvardag 8) officiell testadag ruvardag 12.
Förlåt men vet inte hur jag vänder bilden:/
men grattis!!! :D så roligt, blir så glad att se fler som plussar :)
Veronicasnart30 skrev 2016-10-12 21:49:12 följande:
Tack men jag vågar inte ta ut nått förrän testdagen. Jag berättade för IVF kliniken i måndags men dom ville ändå vänta tills testdagen så det inte var någon medicin som låg kvar och gav felaktigt resultat. Det enda som kan påverka är ovitrelle men den är ur kroppen för 2,5 v sen. Så jag förstår inte va dom pratar om. Men man blir ändå nojig. jag gör test varje dag och snart förbrukat alla tester inom sverige :) nu är det bara två dagar kvar och shit vad dagarna går långsamt.
Bm sa till mig att jag skulle vänta tills offciella testdagen för att det inte ska ge felaktig plus men 2,5 veckor är ju ganska lång borta då borde ju alla medicinen vara borta fast de gör det för att vara på säkra sidan att man helst testar på samma dag som sjukhus har bestämt. Jag säger ändå grattis till dig :) Jag är ganska säkert på att din test är pålitligt!
gammelpysen skrev 2016-10-13 19:15:53 följande:
Ruvardag 6 och molvärk, som vid mensvärk, och absolut ingen stubin.... PMS... Bara att inse att det förmodligen inte gick vägen denna gång....
Åh vad tråkigt att du känner så men ge inte upp än! Jag känner knappt något och är på ruvar dag 4 bara ömmade bröst som jag fick innan insättning. Du har ju långt kvar till testdag :) Upp med hakan!