Anonym (....) skrev 2016-09-12 21:01:31 följande:
Om hon ger dig sin adress i ett mail så är det ditt ansvar att skriva den adressen på paketet eftersom det är till den adressen hon vill ha paketet. Förstår du inte det? Det är ditt ansvar att adressen blir rätt och eftersom du skrev fel är det ditt fel. Inte hennes. Hon gav dig rätt adress. Du skrev inte den adressen.
Men herregud. Ska jag behöva dubbelkolla att adressen stämmer överens med den på tradera?! Man tänker ju att personens adress som står på tradera stämmer överens. Det är ju inte så att jag skrev fel adress med flit, för att det är roligt att låta folk vänta på sina saker, eller att dom ska tro att jag lurat dom????. Många (tex jag) skriver RÄTT adress på tradera, samt i mejlet. Jag går alltid efter traderaadressen.
Du gick alltså in på denna tråd bara för att få detta till mitt fel(?) när det enda jag frågade om var NÄR paketet kommer tillbaka till mig, så jag kan skicka det till rätt adress. Puckskaft.
Blueskillen skrev 2016-09-12 19:58:14 följande:
Har du skrivit avsändare så borde det så klart komma tillbaka om hon inte har fått det.
Är du säker på att det inte har eftersänds till hennes nya adress så hon har fått det, även om hon säger annat?
En månad är skumt lång tid.
Precis så känner jag också! Får hoppas att det kommer tillbaka till mig snart så jag kan skicka det till rätt adress.
Jag vet ju inte när hon flyttade så har ingen aning faktiskt...