• Anonym (Sårad !)

Sambo åker till strippklubb !?

Min sambo började försvinna på nätterna och hans ursäkt var att han skulle till en kompis och sova över där.

Jag började förstå att något var skumt när denna kompisen ringde upp mig och undrade vart min sambo befann sig. Jag stod i köket som ett stort frågetecken.

Igår försvann han också och enligt honom skulle han till sin kompis, IGEN!

Denna gången bestämde jag mig för att åka efter så jag lånade min väninnas bil eftersom jag inte kunde åka med min. Han hade ju känt igen mig?

Vi bor i Malmö, och gissa vart min sambo åkte nånstans? Över bron till Köpenhamn!

Mitt hjärta började bulta (hjärtklappning) men jag fortsatte att följa efter. Han åkte till centrum, parkerade bilen och gick in till ett ställe som är okänt för mig. Jag känner ju inte till Köpenhamn så bra.

Jag slår upp stället på Google och det visar sig vara en strippklubb.

Tårarna började rinna. Jag väntar i mer än en timme på honom och när jag var på väg att vända hemåt igen så kom han ut.

Det är en till kille med honom och med dom är det även 2 unga tjejer. Kanske runt 25 års åldern?

Dom sätter sig i bilen och åker iväg. Men jag har ingen ork att åka efter. Varför ska jag ens åka efter? Jag har sett tillräckligt. Så jag åker hem och sover helt ensam. Trots att jag ringt honom flera gånger så vägrar han svara. Han skickar mig bara vidare till röstmeddelade.

Han kom hem vid 9 tiden idag och säger att han ska till sin "kompis" igen ikväll. Men vi vet mycket väl vart han ska ta vägen.

Hur säger man ens till honom att jag vet vad som händer?

Så jag sa bara rakt ut " Ha det kul på strippklubben ".

Och då började tjafset gå igång. Han försvarar sig själv genom att säga att alla män brukar gå på strippklubb och att jag överreagerar väldigt mycket.

Så han sa att han även skulle åka dit ikväll igen. Och till mig sa han " suck it up ".

Jag känner mig sårad, ledsen, besviken, arg och vet inte vad jag ska ta mig till.

Att män går på strippklubb kanske är normalt? Jag kanske överreagerar som han säger?

Tycker ni också det? Vad hade ni sagt/gjort om ni var i min situation nu?

Han är 31 år och jag är 20 år ifall det spelar roll?

• Svar på tråden Sambo åker till strippklubb !?
  • Anonym (nej)

Det är ju bara ok, om de är ok för dig. Men ok, strippklubb är väl en sak då. Men nu såg ju du att han även åkte iväg med tjejer. Det är ju absolut inte ok.. Ska man tro att de åkte iväg för att prata!?

• Anonym (Secret spy)

Hur lyckades du hitta och komma ikapp hans bil på Malmögatorna? Eller hade du redan väninnans bil beredd bakom hans? Hur undvek du i så fall att han fick syn på dig när du hoppade in i bilen? Jag är alltid nyfiken på hur det här går till.

• Anonym (Kalla mig kvinna)

Läs gärna mitt meddelande som jag tidigare skrivit. Det är absolut inte riktat direkt till dig. Inlägget heter angående sex. Kanske du bara förstår en liten del i vad just den biten av sex handlar om när det gäller sex.

Nä!

Det är inte normalt att gå på stripp klubb. Nej det är inte normalt att vara otrogen.

Du är så ung. Bara 20år. Denna sida skulle du inte fått se. Det du ska ha är något bättre. Jag menar. Du får bestämma helt själv. Gör slut eller stanna.

Ungdomen ska du vara rädd om. Träffa en kille som är romantisk och kärleksfull. Följ dina känslor. Svek och otrohet är något som bara skadar. Livet bjuder på så mycket fint. Håll dig borta från det som gör dig ont.

• Anonym (Stackare)

Min sambo har snackat med en tjej en länge tid bakom min rygg. Han säger att det inte hände något men kunde se i sms:en att han saknar henne och gav henne massa komplimanger.

Idag när jag frågade vem hon var lackade han ur totalt och började skälla på mig. Att jag hade förlåtit, inte en vecka har gått, klart som fan att det fortfarande gör ont. Han blev arg på mig, ska det inte var tvärt om?

Hur som så förstår jag hur du mår. Massa andra saker som har hänt. Jag funderar allvarligt på att lämna för detta. Hade jag varit i din sits skulle jag inte ens tveka.

• Anonym (Gå....)

Att han ens har mage. Jävla gris. Han har noll respekt för dig. 
    Mitt ex höll på sådär så jag iväntade perfekta tillfället att dumpa honom. Det skedde när han gick ner på knä på cafet där vi träffades första ggn. Bortgjord punlikt. Booyah!

• EnGladPingvin

Nej, långt ifrån alla går på strippklubb. Och långt ifrån alla säger till den de påstår sig älska "suck it up". Han är en stor skitstövel och jag hoppas du lämnar honom omedelbart. Jag hade inte stannat en minut med någon som behandlade mig så. Det är ditt liv det handlar om och han lär inte ändra sig. Du är värd så mycket bättre och tro mig de flesta killar är inte skitstövlar som din sambo.

• driver28

Nej, det är inte normalt! Du ska inte acceptera detta. Du är värd någon bättre!

• Anonym (stabil kille)

Lämna, det är inte ok.

Svar på tråden Sambo åker till strippklubb !?