• Svar på tråden Pergotime
  • Pinglann

Hej!!! Hur går det för er?? Jag väntar på min mens som ska komma till helgen, har börjat förbereda mig psykiskt att jag inte är gravid :(!! Har ömma bröst sen en vecka tillbaka men det är inget säkert kort. Får finnar=mens, ryggont=mens uschh så jobbigt. Orka likssom !!!!

• HoppasPåEnTill
    TvåBarnsMamma skrev 2017-02-15 20:31:57 följande:

Någon som har pergotime över men som blivit gravid??

Jag har köpt via nätet.
  • Pinglann
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-16 10:08:43 följande:

Ni som tagit pergo. När har ni gjort ultraljud för att kolla antal blåsor?

Jag har kollat mina äggblåsor, hade 3 st med pergo en på 17,19,20 mm men jag blev ej gravid. Nu tar jag letrozol och hade en blåsa på 17,5mm på dag 13 i menscyklen. Nu väntar jag på mensså vi får se
  • HoppasPåEnTill
    Pinglann skrev 2017-02-16 10:20:12 följande:

Jag har kollat mina äggblåsor, hade 3 st med pergo en på 17,19,20 mm men jag blev ej gravid. Nu tar jag letrozol och hade en blåsa på 17,5mm på dag 13 i menscyklen. Nu väntar jag på mensså vi får se

Vilken cd gjorde du det?
  • Betrayed
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-16 10:08:43 följande:

Ni som tagit pergo. När har ni gjort ultraljud för att kolla antal blåsor?

Jag gjorde det på dag 13, skulle gjort på dag 12 men det var en söndag! Hade ett fint ägg, men det räckte är i v.7 nu :)
  • Pinglann
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-16 10:40:39 följande:

Vilken cd gjorde du det?

Med pergo dom 3 blåsorna gjorde jag på dag 14 och tog samma dag ovitrelle. Nu med letrozol blev det på dag 13 eftersson dag 14 var lördag. Tog ovitrelle på lördagen då, dag 14

BETRAYED: grattis!! Hur många omgångar tod det???
  • Betrayed
    Pinglann skrev 2017-02-16 13:34:37 följande:

Med pergo dom 3 blåsorna gjorde jag på dag 14 och tog samma dag ovitrelle. Nu med letrozol blev det på dag 13 eftersson dag 14 var lördag. Tog ovitrelle på lördagen då, dag 14

BETRAYED: grattis!! Hur många omgångar tod det???

Det gick på första Pergokuren... hämtade ut den bara några dagar innan den slutade säljas, så jag är väldigt tacksam!
Svar på tråden Pergotime