Pergotime
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Nä ingen ovitrelle spruta denna gången då gyn trodde att jag redan har haft äl i helgen, men vi ska kolla med blodprov på måndag!
Men en sak jag undrar som någon klok person kanske kan svara på... jag ska ta blodprov för att kolla äl och som jag förstår det är det att man mäter progesteronet, men jag får ju tillsatt progesteron i form att vagatorer (proggisar) kommer inte dom då göra att blodprovet blir positivt?
Jag ska ringa gyn i morgon och fråga.
Pinglann - Då har du ju 6 kurer hemma det är ju skönt :) ingår letrozol i högkostnadsskyddet?
Jag har fortfarande pregotime, 3 kurer
Får du inte komma typ dag 12-13 i cyklen. Det värkar vara så olika på alla mottagningar. Jag ska boka VUL tid imorgon till nästa vecka så får vi se om jag får någon ovitrelle spruta igen. Därimot så har jag inte lämnat blodprov för att se om äl har varit. Hoppas jag inte behöver letrozol i 6 månader utan att jag blir gravid denna månad. Tror att dom ingår i högkostnadsskyddet. Skönt att du har pergo kvar. Undrar bara vilken är bättre
Jag har väldigt lång mens och går då oftast på koll på dag 18 i cykelen.
Nä man får verkligen hoppas att du inte behöver 6 kurer! Jag undrar med vilka som är bäst!
Ledsen över att ha varit hos gyn för att få pergotime, men fick till mig att de säljs inte längre. Är de någon eventuellt som har över?? Som lyckats bli gravid så tsr jag tacksamt emot
Ledsen över att ha varit hos gyn för att få pergotime, men fick till mig att de säljs inte längre. Är de någon eventuellt som har över?? Som lyckats bli gravid så tsr jag tacksamt emot
Jag har väldigt lång mens och går då oftast på koll på dag 18 i cykelen.
Nä man får verkligen hoppas att du inte behöver 6 kurer! Jag undrar med vilka som är bäst!
Var kan jag köpa på nätet??
Hej!!
Nu byter jag samtalsämne lite här.. börjar känna mig lite kluven och halvt panik
Men är det inte vääääldigt många som en utredning leder till ivf?? Är det någon som blir gravid under utredningens gång , alt med den hjälp man får under utredning?? Typ med pergotime eller liknande?? Tycker man mest hör att det inte fungerar vilket jag helst inte vill tro... lyckas många med Pergo/sprutor och allt vad det nu är? Vill bara bli lite hoppfull igen?
Suck..