• Emma.J.J

Min lärare våldtog mig...

Jag mår så sjukt dåligt och vet inte vad jag ska göra!!! ????

Jag heter Emma och går i 9an (så är igentligen 15 år bara)

I början av terminen fick min klass en ny mentor, alla tjejer i klassen tyckte om honom på alla sätt och vis, även jag också!

Men jag blev alltid så obekväm när han tittade på mig och när han nästan alltid frågade mig frågor på lektionen när det var betydligt många mer som räckte upp handen.

Han började be mig stanna kvar efter lektionen och sa att jag skulle vara med aktiv och muntlig på lektionerna, vilket aldrig skulle hände dock.... ????

Vi har honom i Engelska, matte och såklart idrott.

Varje idrottslektion så jag alltid hur han kollade "ner" på mig.

Men för 2 veckor sedan typ, så bad han mig stanna kvar efter lektionen men jag var så rädd och obekväm så jag små sprang ut till mitt skåp, men blev ändå sist Påväg ut från skolan...

Så jag träffade honom utanför mitt klassrum (där jag måste gåförbi för att kunna gå hem)

Men han stoppade mig och tyckte mig mot skåpen, han började ta på mig och ifrågasätta varför jag intonerar han på lektionen.

Han fortsatte ta på mig och drog in mig mot min vilja in i klassrummet och låste dörren... Han började ta av mig mina kläder och utforska mig... Det var så fruktansvärt jobbigt????

Sen vet ni väl vad som hände...

Jag ville inte gå dagen efter med min ovetande mamma tvingade mig.. Men inget hände han sa och gjorde inget!

Men dagen efter det hände det igen, han bad mig stanna kvar och om jag inte mötta han "utanför" skolan efter skolan så skulle han göra värre saker. ????

Så jag mötte honom och han körade oss till en avlägsen parkering dör han gjorde det igen!!

Han har gjort det på mig 5 gången nu, men jag vågar inte berätta om det.

Det går inte! ????

VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT FÅ HONOM ATT SLUTA? ????

• Svar på tråden Min lärare våldtog mig...
  • Kirenaj68
    Anonym (Verkligt?) skrev 2016-10-02 20:30:58 följande:

Har detta verkligen hänt eller är det bara i din fantasi?

Ja. Nog undrar man. Vem skriver en sådan här tråd  klockan 4 på morgonen? Men allt är väl möjligt....
  • Kirenaj68
    Emma.J.J skrev 2016-10-03 16:16:35 följande:

Om jag visst hur, skulle jag ta bort detta inlägg för dem flesta här miasförstod mig nog!

Jag är rädd, och vad gör ni? Tänka lita innan ni också skriver isf!??

Vi kan bara utgå ifrån det du skriver.
  • Kirenaj68
    Emma.J.J skrev 2016-10-03 01:36:19 följande:
    Vad tror du? Tänk lite!?

Det "har" hänt såklart!

Det är ingen "bråska" med att berätta för någon eftersom jag vet att han inte kommer göra det mot någon annan!!

Jag känner honom och vet att han inte skulle göra något sådant! ????
    Hur vet du det?
  • Anonym (Hjälp)

Jag börjar också undra om det här är sant..... hm..... Det kanske inte finns något att anmäla. Utan du är bara tok kär i din lärare. Är det så.

• Anonym (Sina)
    Emma.J.J skrev 2016-10-03 16:16:35 följande:

Om jag visst hur, skulle jag ta bort detta inlägg för dem flesta här miasförstod mig nog!

Jag är rädd, och vad gör ni? Tänka lita innan ni också skriver isf!??

Hade inte för avsikt att kränka dig ts. Om du har uppfattat det så, ber jag om ursäkt.
    Men nu förstår du nog själv att det är lite svårt att kunna adekvat svara på din ts. Han våldtog dig och du är rädd, men ändå vill du varken prata med någon om det eller så tänker du öht göra något åt saken för att inte skada honom. Då undrar jag lite, vad vill du ha för några goa råd då?
    Det finns kvinnor som utsatts för manipulation och våld i åratal utan att göra något åt saken för att de varit och är (dessa kvinnor finns ju fortfarande) alldeles för rädda, eftersom de flesta lever i en parrelation med dessa karlar, barn finns också, för det mesta, med i bilden. De flesta avstår ifrån att anmäla dessa svin, a) för att de inte vet vart de skulle kunna ta vägen med sina barn, b) för att de på ett manipulativt sätt är så van vid detta att de enbart berättar efteråt, den dagen har han enbart slagit mig men inte våldtagit mig, det var inte så illa alltså, c) för att de inte vill berätta för någon om vad de varit med om för att det är DE som skäms för det mesta och d) för att de utgår ifrån att det ändå inte någon skulle tro dem, för karln verkar ju så trevlig och alert mot andra.

När det gäller d) är sådana som dig inte helt oskyldiga vid deras situation för sådana som dig gör det e) svårt för polisen att skilja mellan de som blivit utsatt för något så hemskt eller enbart vill hämnas. För hur kan någon tjej hämnas bättre än att berätta för andra att HAN är en våldtäktsman.

Har han som är lärare haft ett sexuellt förhållande med dig för ett halvt år sedan, och du nu är i kl. 9, är karln känd pedofil. Du bryr dig inte särskilt mycket om att andra tjejer får gå samma vägen? Tydligen inte. Och det är poängen som får mig lite att fundera hur sannolikt din erotikberättelse här egentligen är. För du har inte något att förlora, tvärtom och ändå gör du inte något. Varför inte då?
  • Anonym (Sina)

Och nu blir jag ännu mer tydlig ts. Det finns utöver din tråd ytterligare en tråd här om en kvinna som  hade ett förhållande med företagschefen och blivit sparkat efter han tappat intresset. Även hon tänker inte att blanda in diverse myndigheter (fast hon skulle ha allt rätt på sin sida, eller?)  utan enbart vill goa råd hur hon kan hämnas rejält. Du påminner lite om henne. 

• Emma.J.J
    Anonym (Sina) skrev 2016-10-04 11:23:09 följande:

Hade inte för avsikt att kränka dig ts. Om du har uppfattat det så, ber jag om ursäkt.

Men nu förstår du nog själv att det är lite svårt att kunna adekvat svara på din ts. Han våldtog dig och du är rädd, men ändå vill du varken prata med någon om det eller så tänker du öht göra något åt saken för att inte skada honom. Då undrar jag lite, vad vill du ha för några goa råd då?

Det finns kvinnor som utsatts för manipulation och våld i åratal utan att göra något åt saken för att de varit och är (dessa kvinnor finns ju fortfarande) alldeles för rädda, eftersom de flesta lever i en parrelation med dessa karlar, barn finns också, för det mesta, med i bilden. De flesta avstår ifrån att anmäla dessa svin, a) för att de inte vet vart de skulle kunna ta vägen med sina barn, b) för att de på ett manipulativt sätt är så van vid detta att de enbart berättar efteråt, den dagen har han enbart slagit mig men inte våldtagit mig, det var inte så illa alltså, c) för att de inte vill berätta för någon om vad de varit med om för att det är DE som skäms för det mesta och d) för att de utgår ifrån att det ändå inte någon skulle tro dem, för karln verkar ju så trevlig och alert mot andra.

När det gäller d) är sådana som dig inte helt oskyldiga vid deras situation för sådana som dig gör det e) svårt för polisen att skilja mellan de som blivit utsatt för något så hemskt eller enbart vill hämnas. För hur kan någon tjej hämnas bättre än att berätta för andra att HAN är en våldtäktsman.

Har han som är lärare haft ett sexuellt förhållande med dig för ett halvt år sedan, och du nu är i kl. 9, är karln känd pedofil. Du bryr dig inte särskilt mycket om att andra tjejer får gå samma vägen? Tydligen inte. Och det är poängen som får mig lite att fundera hur sannolikt din erotikberättelse här egentligen är. För du har inte något att förlora, tvärtom och ändå gör du inte något. Varför inte då?

Jag tänker berätta det snart, jag var rädd att han skulle berätta om vårat förhållande förra året. (Eftersom mina föräldrar inte vet om det) och det vill jag inte att dem ska heller, du förstår inte hur jobbigt det kommer bli. Och då tänker jag inte på något själviskt sätt utan på mina andra systrar och mamma.

Men jag tänker berätta det. Jag tänker absolut inte göra det för att hämnas, men så bra jag kände hans "riktiga ja" trodde jag verkligen han skulle förstå mig då jag sa att han inte kunde göra så. Men tänker kanske inte säga våldtäkt, eftersom han kanske trodde jag ville ( första gången) eftersom det var bara hans andra dag på jobbet och andra dagen han träffade mig! Förlåt om ni inte trodde på mig eller tänker andra saker om "mig" menade inget illa. Det blev bara så rörigt, med era olika sätt att svara på. Jag slutade tidigt idag så jag ska åka hem till honom och prata, om han bor på samma ställe dock...

Tack för stödet (?) till er alla! (:
  • anonymus99

Men vad fan allt detta är ju lögn..man åker väl inte hem å "pratar" med ens lärare som man påstår sig blivit våldtagen av.. Detta är ju sjukt. På riktigt alltså....sök vård istället för hjälp.

• Anonym (Anmäl!)

Jag skulle önska att en del av dom som svarat i tråden och var skeptiska betänker hur deras svar kan påverka en tonårstjej i det fall att tråden är sann och även om någon i en liknande situation hittar tråden och läser.

• molly50
    Emma.J.J skrev 2016-10-04 14:48:00 följande:
    Jag tänker berätta det snart, jag var rädd att han skulle berätta om vårat förhållande förra året. (Eftersom mina föräldrar inte vet om det) och det vill jag inte att dem ska heller, du förstår inte hur jobbigt det kommer bli. Och då tänker jag inte på något själviskt sätt utan på mina andra systrar och mamma.

Men jag tänker berätta det. Jag tänker absolut inte göra det för att hämnas, men så bra jag kände hans "riktiga ja" trodde jag verkligen han skulle förstå mig då jag sa att han inte kunde göra så. Men tänker kanske inte säga våldtäkt, eftersom han kanske trodde jag ville ( första gången) eftersom det var bara hans andra dag på jobbet och andra dagen han träffade mig! Förlåt om ni inte trodde på mig eller tänker andra saker om "mig" menade inget illa. Det blev bara så rörigt, med era olika sätt att svara på. Jag slutade tidigt idag så jag ska åka hem till honom och prata, om han bor på samma ställe dock...

Tack för stödet (?) till er alla! (:
    Men vad ska du prata med honom om?
    Finns det något att prata om överhuvudtaget?
    Har han våldtagit dig så är det berätta och anmäla som gäller.
    Han ska inte slippa undan,i så fall.

Och det spelar ingen roll om han trodde att du ville.
    Man börjar inte ta på någon eller ha sex utan personens medgivande.
    Det måste du förstå.
    Och om dina föräldrar skulle bli arga på dig för det så är de inga bra föräldrar.
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Min lärare våldtog mig...