• enussune

BF april-juni 2017 värmland

Hej!

Försöker skapa en mindre tråd för oss i värmland som har bf mellan april-juni 2017.

Jag är 27, första barnet, kom lite som en chock men är väldigt välkommet! Inte träffat bm än men är i appar beräknad mellan 1-10 juni. 1/6 om man går på sista mens och 10/6 om man går på äl!

Vilka är ni? Hur många är vi? Berätta lite om er :)

• Svar på tråden BF april-juni 2017 värmland
  • enussune

Ja kul med en till! Grattis melle90!

Mina symptom sviktar från dag till dag faktiskt. Men iaf ömma bröst som är konstant.

Sen trött i vågor å kan må lite illa..

• melle90

Jag hade en liten blödning i söndags. Blodblandad flytning liksom, kan ha varit en nidblödning? Annars så känner jag av "mensvärk" och har gjort sen i söndags. Starkare än när jag brukar ha mens till och med. Kommer och går lite. Också väldigt trött.

• melle90

Nu har jag ringt bm och fått en tid om en månad ungefär. Hoppas tiden går fort ;) vill bara komma till v12 så man kan slappna av :p

• enussune

Håller helt med.

Från det att jag upptäckte graviditeten för ca 8 dagar sedan så hade jag hamnat i vecka 7.. helt plöstligt så går det så himla långsamt!!

• enussune

Håller med! Oron är inte kul..

Jag har sett mycket i andra grupper att många ska göra vul.. har ni någon koll på vart detta är möjligt i värmland?

• melle90
    enussune skrev 2016-10-12 12:35:45 följande:

Håller helt med.

Från det att jag upptäckte graviditeten för ca 8 dagar sedan så hade jag hamnat i vecka 7.. helt plöstligt så går det så himla långsamt!!

Jag är bara i v 3+5 ????????
  • melle90

Tog detta nu mitt på dagen och nu börjar det gå in att jag faktiskt är gravid:) dock förvånad över att jag fick gravid 2-3?

Är ju bara i v3+5 bim-2.

Kul iaf :)

• enussune

Cb är ju gravid utifrån ägglossning och sen ska man lägga på ca 2 veckor för mens så då kanske det stämmer bra? :)

Jag testade med stickor först och tog ett cb någon vecka senare eftersom det inte sjönk in för mig heller.

Gud va kul iallafall.

Ett helt nytt kapitel som börjar!

• melle90
    enussune skrev 2016-10-12 15:15:23 följande:

Cb är ju gravid utifrån ägglossning och sen ska man lägga på ca 2 veckor för mens så då kanske det stämmer bra? :)

Jag testade med stickor först och tog ett cb någon vecka senare eftersom det inte sjönk in för mig heller.

Gud va kul iallafall.

Ett helt nytt kapitel som börjar!

Ja det stämmer säkert bra:) men gjorde mig beredd på att det kunde bli "inte gravid" eftersom det inte var morgonurin. Känns skönt iaf att det vart ett plus till:) vill berätta för alla ju! Men väntar nog till efter kub-test.
Svar på tråden BF april-juni 2017 värmland