• Anonym (Frustrerad FB Medlem)

Förbannade jävla fittFlashback

Flashback forum har inte fungerat som det ska sen i torsdags kväll,och jag som börjat läsa en intressant tråd där. När ska deras jävla tekniker få tummen ur rövarna och fixa till problemet? JÄVLA KUK CP SKIT KUK SEGA JÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Förbannade jävla fittFlashback
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym (Flashback) skrev 2016-10-09 20:19:50 följande:

Jag också, sedan tidigt 2000-tal. Detta är dock första gången flashback ligger nere så här länge i sträck vad jag kan minnas. Annars är det kanske en halv dag eller så. Nu är det flera dygn och ingen information om vad som pågår finns att tillgå. Klart folk blir oroliga med tanke på allt som pågår ute i samhället.

Vadå? Varför blir folk oroliga när Flashback ligger nere pga att saker sker "ute i samhället"?!
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym (fb) skrev 2016-10-09 20:31:05 följande:

Det är lite läskigt. Hoppas inte det är någon attack eller sånt skit. Skulle vilja ha någon info.

Vad har du skrivit där som gör att du tkr det är läskigt med en attack?
  • Anonym (Flashback)
    Anonym (Oskyldig) skrev 2016-10-10 00:43:05 följande:

Vadå? Varför blir folk oroliga när Flashback ligger nere pga att saker sker "ute i samhället"?!

Många vill skada yttrandefriheten, hänga ut folk med 'fel' åsikter etc, etc. Har du verkligen missat det?
  • Ser0tonin

Säkert någon som kämpar för det goda hatet, läser politism och hatar åsiktsfriheten.

• Anonym (Oskyldig)
    Anonym (Flashback) skrev 2016-10-10 06:25:26 följande:

Många vill skada yttrandefriheten, hänga ut folk med 'fel' åsikter etc, etc. Har du verkligen missat det?

Har man rent mjöl i påsen har man inget att vara rädd för.
  • Anonym (Flashback)
    Anonym (Oskyldig) skrev 2016-10-10 12:23:31 följande:

Har man rent mjöl i påsen har man inget att vara rädd för.

Ok, då får du en följdfråga: Vem bestämmer om mjölet i påsen är rent?

Att någon vill hänga ut folk (vilket ju har hänt) pga att åsikterna är 'fel' är sjukt allvarligt. Vi har åsiktsfrihet och det ska vi värna om. Inte skrämma folk till tystnad, sånt gör man i diktaturer och senast jag kollade ska vi fortfarande vara en demokrati...
  • Lady Godiva
    Problemet med många Flashbackare är att ni tror att yttrandefrihet innebär att man får säga vad som helst till vem som helst när som helst. "Yttrandefrihet" för er är rätten att kränka, hota, vara hatiska och sprida hets mot folkgrupp som ni behagar. Det är fullkomligt strålande om ni får lära er att det inte är vad yttrandefrihet är.

Är själv Flashbackare sedan många år tillbaka, men är inte en "realist" (=rasist), heller ingen knarkare eller pedofil.
    Nobody expects the Spanish Inquisition!
  • Izaya
    Anonym (Oskyldig) skrev 2016-10-10 00:41:11 följande:
    Varför?
    För att jag blir orolig att de inte ska kunna fixa den. Hur bra är säkerheten när sånt här kan hända? Det oroar mig men hoppas de fixar det.
  • Anonym (Flashback)
    Lady Godiva skrev 2016-10-10 21:48:51 följande:

Problemet med många Flashbackare är att ni tror att yttrandefrihet innebär att man får säga vad som helst till vem som helst när som helst. "Yttrandefrihet" för er är rätten att kränka, hota, vara hatiska och sprida hets mot folkgrupp som ni behagar. Det är fullkomligt strålande om ni får lära er att det inte är vad yttrandefrihet är.

Är själv Flashbackare sedan många år tillbaka, men är inte en "realist" (=rasist), heller ingen knarkare eller pedofil.

Det är inte kränkande att vara kritisk. Skilj på äpplen och nötter är du snäll.
  • Anonym (fb)
    Du missförstod mig. Läskigt för att fb är så sårbart. Jag står för vad jag skriver och tillhör inte de hatiska.

Somliga av oss gillar fb, dåligt och bra.
Svar på tråden Förbannade jävla fittFlashback