• Anonym (Frustrerad FB Medlem)

Förbannade jävla fittFlashback

Flashback forum har inte fungerat som det ska sen i torsdags kväll,och jag som börjat läsa en intressant tråd där. När ska deras jävla tekniker få tummen ur rövarna och fixa till problemet? JÄVLA KUK CP SKIT KUK SEGA JÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Förbannade jävla fittFlashback
  • Izaya
    Wolt skrev 2016-10-09 18:17:34 följande:

Ja deras site har gigantiska problem.

Nu blir  jag nervös.
  • Anonym (Flashback)
    Ser0tonin skrev 2016-10-09 19:29:05 följande:

Chilla för fan.

Jag har varit trogen flashbackare sedan många år. Inte första gången dom ligger nere. Så som du reagerar kan man tro att du väntar på att någon ska gröna en drogshop.

Jag också, sedan tidigt 2000-tal. Detta är dock första gången flashback ligger nere så här länge i sträck vad jag kan minnas. Annars är det kanske en halv dag eller så. Nu är det flera dygn och ingen information om vad som pågår finns att tillgå. Klart folk blir oroliga med tanke på allt som pågår ute i samhället.
    Anonym (123) skrev 2016-10-09 19:08:02 följande:
    Och du tror inte dom jobbar på det eller? Vilka har betalt förresten?

De har heller ingen skyldighet att hålla sidan uppe. 
    Teknikerna!!!!!!

Jag tycker om att hänga på Flashback det är därför mina känslor är så starka!!!!!!!
    Ser0tonin skrev 2016-10-09 19:29:05 följande:

Chilla för fan.
    Jag har varit trogen flashbackare sedan många år. Inte första gången dom ligger nere. Så som du reagerar kan man tro att du väntar på att någon ska gröna en drogshop.

FIIIIIIIXAAAAAA!!!!!!!!
  • Anonym (fb)

Det är lite läskigt. Hoppas inte det är någon attack eller sånt skit. Skulle vilja ha någon info.

• Anonym (123)
    Anonym (Frustrerad FB Medlem) skrev 2016-10-09 20:24:52 följande:
    Teknikerna!!!!!!

Jag tycker om att hänga på Flashback det är därför mina känslor är så starka!!!!!!!
    Sök hjälp ditt jävla klappmongo
  • Anonym (safari!)

Som vi kan se på inlägg #18 och #19 har de typiska flashbackarna (Homo Neanderthaliensis Flashbackius) nu hittat till Familjeliv medan deras ordinarie habitat är avspärrat för sanering...

• Anonym (Oskyldig)
    Izaya skrev 2016-10-09 20:10:09 följande:

Nu blir  jag nervös.

Varför?
Svar på tråden Förbannade jävla fittFlashback