Lady Godiva skrev 2016-10-11 02:14:28 följande:
När man kallar färgade "neger", folk från Mellanöstern för "kamelkn*llare" och "sandapor" osv är det kränkande och inte "kritiskt".
Visst, jag kan skilja på äpplen och nötter. Jag är ett äpple, du är en nöt.
Denna utveckling av våra citeringar tycker jag är intressant. Det är du som kallar mig för nät, det är du som buntar ihop mig med 'rasisterna' på flashback, det är du som säger 'ni flashbackare' till mig samtidigt som du själv menar att du är en flashbackare, 'men inte en av idioterna'.
Hur i hela friden går dina anklagelser mot mig ihop med det? Det enda jag gjort i tråden är att försvara FBs existens, inte ett knyst om huruvida jag skulle kränka andra när jag är på Fb. Jag kan berätta för dig att jag inte är där för att 'hata', som du så fint beskriver det. Jag är där för att diskutera allt möjligt. Bland annat hur jag får mina barn att äta maten som serveras, varför min förlossning gick som den gick och hur jag får liv i mina krukväxter. Precis det man gör här på familjeliv. Den största anledningen till att jag alltid valt flashback framför andra forum är just att det är så högt till tak där. Ingen jävla skitnödighet som här.
Jävligt märkligt beteende av dig.