Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera
Hur går det? Kom det någon mens?
Hur går det? Kom det någon mens?
Nej. Min mens kom tyvärr.. Har inväntat recept på letrozol men de ringer aldrig tillbaka, så började med pergotimen igen, men så tråkigt då jag hoppats på letrozol denna mån, vi ska ha uppehåll nästa mån.
Själv?
Dubbeldos letrozol denna omgång BIM mellan lördag och måndag. Tror det blir mens.
Själv då?
Vad skönt att hon tog er på allvar på en gång.. så himla skönt när de tror på en!!!
Lycka till med viktminskningen <3
nu börjar jag ledsna. Mensen är på g igen. Så inte ens en dubbelkur med letrozol hjälpte. Nu har jag tagit 6 enkeldoser letrozol och en dubbel.
Så det enda jag blivit gravid med är pergotime som inte ens finns längre.
Här inväntas bim. Bim på måndag, lite menskänning men testar ändå. Dock neg
Hur går det här inne. Jag har inte orkat vara i gravidforum. Har känns så tufft. Ett tag kändes det ok men nu är det jobbigt igen. Försökt i 2,5 år nu :-/
Å nej Beklagar verkligen
Ja det är orättvist!! Jag förstår att de som inte har några barn prioriteras (de ska självklart göra det). Men vi som har barn men längtar efter fler kan ju också få hjälp
Bim på tisdag el tors nästa v om ja ska gå ef mitt positiva ägglossningstest.
Igår tog jag lite test. Och fick plus. O även på det digitala som aldrig har hänt de senaste gångerna när det slutat med mf.
Men grattis!!! Hoppas verkligen att pyret stannar ! Det verkar ju lovande om det digitala visar att du är gravid!!