• Anonym (Sex en viktig del i livet)

Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?

Hej jag sett på en del P filmer med inslag där det förekommer" bukkake " flera män som sprutar i ansiktet och munen på en kvinna.

Det jag tänker på är hur kan kvinnan tycka om det?

En kille är mer normalt men flera stycken?

För hon gör väl inte det enbart för pengarnas skull?

• Svar på tråden Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?
  • Anonym (Marlene)
    Anonym (Anna B) skrev 2016-10-19 14:05:51 följande:

Jag har som mest blivit sprutad på av sju killar samtidigt. Älskar det!!!

Längtar sjukt mycket efter att göra om det!

Ooo då fan har du fått kuksås . Var det gött ? Jag har haft en minibukkake några gånger med 2 killar som spruta ur sig det va häftigt men fler vore fett.
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2016-10-19 21:51:53 följande:

Håller med, så häftigt att vara sexobjekt, runkobjekt, ug, utnyttjad..för det är nog jag som njuter mest ändå

O ja så häftigt. Ja har bara haft minibukkake 2 killar som fick runka av varsin sats i nyllet men tjejen här med 7 killar är ja sotis på det är nog maffigt. Jävlar vad kuksås alltså. Den sista killen vet väl knappt vart han ska sikta.

Så du skulle kunna tänka dig att uppleva det Pussan?

Det låter härligt upphetsande!

Det verkar helt klart finnas en del tjejer som verkar njuta av att få manlig bekräftelse iform av sperma kaskader i mun och ansikte........

Jag tycker personligen att det är upphetsanden att titta på GGG filmerna.

• Pussan
    Anonym (Sex en viktig del i livet) skrev 2016-10-19 23:44:36 följande:

Så du skulle kunna tänka dig att uppleva det Pussan?

Det låter härligt upphetsande!

Det verkar helt klart finnas en del tjejer som verkar njuta av att få manlig bekräftelse iform av sperma kaskader i mun och ansikte........

Jag tycker personligen att det är upphetsanden att titta på GGG filmerna.

Absolut, så häftigt! Några stycken har jag haft, men inte 7! är också avis på Anna B
  • Anonym (Anna B)

Fick en ny upplevelse i helgen. Var i centrum på en GB. Slutade med att nio killar sprutade sina satser över mina bröst och mitt ansikte!!! Så sjukt häftigt!!!!
    Lite öm i muffen fortfarande dock....

Var träffades ni någonstans för denna härliga upplevelsen ?????

• Anonym (Marlene)
    Anonym (Anna B) skrev 2016-10-25 09:57:56 följande:

Fick en ny upplevelse i helgen. Var i centrum på en GB. Slutade med att nio killar sprutade sina satser över mina bröst och mitt ansikte!!! Så sjukt häftigt!!!!

Lite öm i muffen fortfarande dock....

Du måste känt dig som en riktig slasktratt och en kladdkaka då . Hur känns det med så mycket kladd? Hade en minibukkake en gång med 2 välfyllda pungar som tömde sig och det kändes mycket bara det men nice
  • Anonym (Anna B)

Det var helt underbart!!!

• Pussan
    Anonym (Marlene) skrev 2016-11-06 02:48:01 följande:
    Du måste känt dig som en riktig slasktratt och en kladdkaka då . Hur känns det med så mycket kladd? Hade en minibukkake en gång med 2 välfyllda pungar som tömde sig och det kändes mycket bara det men nice
    Ordet kladdkaka får en ny, härlig innebörd plötsligt
  • Anonym (Masters slyna)

Jag älskar tanken! Jag och Master planerar en tripp till Tyskland och nån porrklubb där jag kommer att utnyttjas av mååånga!! I skrivande stund är jag på väg till min Master för att få en tidig julklapp. 1 dl sperma!

Min fantasi är ganska gränslös och min Master gör sitt bästa för att uppfylla den.

Svar på tråden Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?