• Anonym (Sex en viktig del i livet)

Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?

Hej jag sett på en del P filmer med inslag där det förekommer" bukkake " flera män som sprutar i ansiktet och munen på en kvinna.

Det jag tänker på är hur kan kvinnan tycka om det?

En kille är mer normalt men flera stycken?

För hon gör väl inte det enbart för pengarnas skull?

• Svar på tråden Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?
  • Anonym (Ögon)

Men alltså hur gör ni för att inte få det i ögonen? Jag skulle vilja se om flera sprutade på mig lixom, men faan va ont det gör att få sperma i ögonen.

• Pussan
    BellaBellaBella skrev 2017-07-24 06:01:15 följande:
    Keep the dream alive, som dom säger :) I kisslekar får man lättare den täckande effekten utan att ha 100 busar som pumpar ur sig sin sperma över en. Om man nu kan tänka sig sånt som kiss och spott osv.
    Jag tar mycket hellre de 100 busarna. Det kan absolut vara spott med också, däremot kisslekar är jag inte så tänd på även om jag kan acceptera det om han/de gärna vill, att ge varandra njutning är liksom hela grejen med sex.
  • BellaBellaBella
    Pussan skrev 2017-07-24 22:10:01 följande:
    Jag tar mycket hellre de 100 busarna. Det kan absolut vara spott med också, däremot kisslekar är jag inte så tänd på även om jag kan acceptera det om han/de gärna vill, att ge varandra njutning är liksom hela grejen med sex.
    Håller helt med att man kan göra sånt man inte går i gång på helt själv om ens partner verkligen tänder på det. Men för mig är kisslekar nästan ännubättre än 100 sprut :)
  • Anonym (Marlene)
    BellaBellaBella skrev 2017-07-25 05:54:38 följande:

Håller helt med att man kan göra sånt man inte går i gång på helt själv om ens partner verkligen tänder på det. Men för mig är kisslekar nästan ännubättre än 100 sprut :)

Det skulle vara fräckt att kombinera. Först bli nedsprayad av sperma sen renpissad efter. Har sett en del sådana porrfilmer och de tjejerna blir då inte uttorkade. Grymt.
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2017-07-18 23:53:29 följande:

Ja det låter ju grymt, två brudar i mitten och ett gäng killar runt omkring! Vi kan slicka varandra lite här o där samtidigt som vi får i slasken och sen det ena sprutet efter det andra...

Du får hålla oss underrättade! Blir så kåt av dina inlägg

Tack blir kåt av dina åxå så jämt upp där.

Jag har ingen mer story med många att redovisa däremot kom den där tjejen vi träffade på nätet jag beskrev om sist igår på kaffe med dopp. Lite sex blev det. Hon tokred av min kille stenhårt både fram och bakifrån sen fick jag lite åxå i fittan . Han hade sparat sig 3 dagar och var sprutsugen så jag sa självklart ska du ge vår gästtjej en sats och han tömde en en stor sådan i hennes nylle. Sen blev det brudkyssar kan jag säga. Dock inte på bröllopsvis... nu måste vi få tag på boys och få till storsmacket. Vi har på g iaf. Nån ny historia du då ? Sex är livets krydda .
  • Pussan
    Anonym (Marlene) skrev 2017-07-26 00:46:21 följande:
    Tack blir kåt av dina åxå så jämt upp där.

Jag har ingen mer story med många att redovisa däremot kom den där tjejen vi träffade på nätet jag beskrev om sist igår på kaffe med dopp. Lite sex blev det. Hon tokred av min kille stenhårt både fram och bakifrån sen fick jag lite åxå i fittan . Han hade sparat sig 3 dagar och var sprutsugen så jag sa självklart ska du ge vår gästtjej en sats och han tömde en en stor sådan i hennes nylle. Sen blev det brudkyssar kan jag säga. Dock inte på bröllopsvis... nu måste vi få tag på boys och få till storsmacket. Vi har på g iaf. Nån ny historia du då ? Sex är livets krydda .
    Ja det är härligt med en gäst, hål eller stake går precis lika bra vilket som. Lycka till med fortsättningen, själv har jag fått jobba mycket nu och därför legat lite lågt efter min härliga knullsemester för knappt en månad sedan. Men den kan jag leva på ett tag - du vet när killarna står i kö och väntar på att få köra in kuken, då är livet GOTT!
  • Man 78

Varför tar inte ni och teamar ihop? Pussan och Marlene borde ju fan slå gnistor ;)

• Pussan
    Anonym (Marlene) skrev 2017-07-26 00:37:51 följande:
    Det skulle vara fräckt att kombinera. Först bli nedsprayad av sperma sen renpissad efter. Har sett en del sådana porrfilmer och de tjejerna blir då inte uttorkade. Grymt.
    Ja det var ju en ny tanke, kan absolut tänka mig en sån session
  • Anonym (MMF_fun)

Mmmm...härligt kladdig tråd ????

Svar på tråden Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?