• Anonym (Sex en viktig del i livet)

Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?

Hej jag sett på en del P filmer med inslag där det förekommer" bukkake " flera män som sprutar i ansiktet och munen på en kvinna.

Det jag tänker på är hur kan kvinnan tycka om det?

En kille är mer normalt men flera stycken?

För hon gör väl inte det enbart för pengarnas skull?

• Svar på tråden Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?
  • Anonym (Reptilhjärnor)

Kan inte veta helt säkert hur jag skulle reagera i verkligheten, men nog har det smugit sig in bland fantasierna. Gärna 3-5 riktigt snygga män också, tänk James McAvoy, Idris Elba, Joe Manganiello...mums!

• Anonym (Riktiga Reptilhjärnor)

För den som undrar är det inte jag som förekommer här, vet inte ens vilka namnen ifråga är.

• vengreen

Nu har jag ju bara fått två i ansiktet men några till skulle väl inte vara fel. Som på film med uppåt 100? Nja kan va coolt som fantasi men tror jag avstår irl

• Pussan
    vengreen skrev 2017-07-19 01:48:35 följande:

Nu har jag ju bara fått två i ansiktet men några till skulle väl inte vara fel. Som på film med uppåt 100? Nja kan va coolt som fantasi men tror jag avstår irl

Nja, uppåt 100 skulle väl vara för utdraget. Men jag har fått av 4 nu och skulle gärna ta ett par till. Inte bara i ansiktet utan över hela mig liksom med de 4. Vill också en gång stå på alla 4 och bli sprutad över ryggen, rumpan och rakt upp i fejjan...!..gärna medan någon tar mig bakifrån
  • vengreen
    Pussan skrev 2017-07-21 23:56:09 följande:

Nja, uppåt 100 skulle väl vara för utdraget. Men jag har fått av 4 nu och skulle gärna ta ett par till. Inte bara i ansiktet utan över hela mig liksom med de 4. Vill också en gång stå på alla 4 och bli sprutad över ryggen, rumpan och rakt upp i fejjan...!..gärna medan någon tar mig bakifrån

Ja det låter ju lite lagom kul :)
  • BellaBellaBella
    vengreen skrev 2017-07-19 01:48:35 följande:

100 är måååånga och kanske inget jag heller skulle försöka göra irl, även om jag inte kan säga att jag inte skulle försöka om tillfälle fans ;) Men det är en ofta återkommande sexfantasi, att bli helt indränkt, nerkletad av sperma.

Hårda kukar och sperma är en komplimang för dom som dom hårdnar och exploderar för :)
  • Pussan
    BellaBellaBella skrev 2017-07-22 12:50:31 följande:
    100 är måååånga och kanske inget jag heller skulle försöka göra irl, även om jag inte kan säga att jag inte skulle försöka om tillfälle fans ;) Men det är en ofta återkommande sexfantasi, att bli helt indränkt, nerkletad av sperma.

Hårda kukar och sperma är en komplimang för dom som dom hårdnar och exploderar för :)
    Håller helt med om det sista. Och även om fantasin, att det bara sprutar o sprutar från alla håll och över hela mig. Irl är det väl inte möjligt att få uppåt 100 att komma inom en kvart eller så, det hade varit fantastiskt, makalöst att få uppleva det men vi får väl drömma vidare....och kanske sikta på ett dussin):-
  • BellaBellaBella
    Pussan skrev 2017-07-23 22:26:50 följande:
    Håller helt med om det sista. Och även om fantasin, att det bara sprutar o sprutar från alla håll och över hela mig. Irl är det väl inte möjligt att få uppåt 100 att komma inom en kvart eller så, det hade varit fantastiskt, makalöst att få uppleva det men vi får väl drömma vidare....och kanske sikta på ett dussin):-
    Keep the dream alive, som dom säger :) I kisslekar får man lättare den täckande effekten utan att ha 100 busar som pumpar ur sig sin sperma över en. Om man nu kan tänka sig sånt som kiss och spott osv.
  • norrauppland
    BellaBellaBella skrev 2017-07-24 06:01:15 följande:

Keep the dream alive, som dom säger :) I kisslekar får man lättare den täckande effekten utan att ha 100 busar som pumpar ur sig sin sperma över en. Om man nu kan tänka sig sånt som kiss och spott osv.

Har faktist varit med om det med en tjej från den här sidan ;)

Vill inte hänga ut henne på nåt vis(hon läser detta).

Vi var dock "bara" 4 män och det hela utspelade sig i Uppsala ;)
  • BellaBellaBella
    norrauppland skrev 2017-07-24 10:03:41 följande:
    Har faktist varit med om det med en tjej från den här sidan ;)

Vill inte hänga ut henne på nåt vis(hon läser detta).

Vi var dock "bara" 4 män och det hela utspelade sig i Uppsala ;)
    Grattis! :)
Svar på tråden Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?