• Anonym (kille 22)

    Hon kräver att jag kommer i henne vid sex

    Jag är inte vidare sexuellt erfaren. Inte alls om jag skall vara ärlig. Min flickvän som är lite äldre (38) är mycket mer erfaren, hon är mamma, har vart gift osv. Hon säger att hon äter p-piller så att det är helt riskfritt att jag kommer i henne men jag tvivlar på detta.

    Just att jag skall komma i henne är väldigt viktigt. Det är tydligen väldigt skönt när jag gör det säger hon men jag tror att hon kanske vill bli gravid? Eller är det skönt? Ibland kommer jag väldigt fort, detta stör henne inte alls säger hon, men jag måste säga till då, då tar hon ut den från munnen eller handen och stoppar in den så att jag kommer i. Säger jag inte till innan blir hon väldigt arg .

    Hon vill väldigt ofta, så mycket jag kan få upp den periodvis sedan kanske en gång om dagen när vi träffas under en annan period. Jag är kanske paranoid nu, men jag har fått för mig att detta sammanfaller med hennes ägglossning, då det är en vecka med extremt mycket sex, sedan några veckor med mindre, och då gör det liksom ingenting vart jag kommer.

    Hon hävdar att jag är löjlig, hon vill inte bli gravid utan gillar bara när jag kommer i henne. Nångång när jag försökt dra ut, så har hon hållt fast mig med benen, eller bytt så att hon är överst. 

    Jag vet ju vad jag tror men jag vet ju att det finns en chans att jag är orolig. Men jag har några frågor:

    * Är det en "väldigt speciell känsla" och jätteskönt när killen kommer i?
    * Kan en kvinna få orgasm av att killen kommer i?
    * är denna orgasm isåfall mycket bättre än andra orgasmer?
    * Kan man då i denna "killen kommer" -orgasm komma trots att själva samlaget varat kanske i 10-20-30 sekunder och innan det bara sugit?
    * Kan man vara allergisk mot kondom?
    * Är känslan med kondom så mycket bättre än utan?
    * Har man en slags "ägglossning" även med p-piller där man är extra kåt i c.a en vecka?

    /Tacksam för svar  

  • Svar på tråden Hon kräver att jag kommer i henne vid sex
  • pyssel
    Swagger skrev 2016-10-28 07:10:09 följande:

    Ser nu att tråden ligger i Sandlådan. Betyder det att det bara var hittepå?


    Ja så klart, det är inte TS som blir lurad utan vi
    Alla hästar hemma
  • Anonym (Jag gillar utlösning)

    Hej!
    Jag är typ din tjej haha, eller, tänder på samma saker som henne uppenbarligen. Äter p-piller (detta ser man ju om någon gör eller? finns ju karta med piller osv). Min kille kommer jämt i mig eftersom jag tycker detta är EXTREMT upphetsande och kommer själv ofta av detta. Ja - det är jävligt skönt när killen kommer i mig - om detta beror på själva fysiska grejen eller om jag har en slags fetisch det vet jag inte! Vet bara att jag tycker det ÄR extremt upphetsande och skönt!
    Sen angående kåtheten, även om man äter p-piller är man extra kåt under ägglossningen. Iallafall jag. Dock äter jag fortfarande p-piller så kan inte bli gravid då. min kille ser denna vecka som en halleluja-tid, när jag plötsligt vill ha massor med sex jämfört med resten av månaden så tacka och ta emot ;)

  • Noname00
    Anonym (Jag gillar utlösning) skrev 2016-10-29 10:01:43 följande:

    Hej!
    Jag är typ din tjej haha, eller, tänder på samma saker som henne uppenbarligen. Äter p-piller (detta ser man ju om någon gör eller? finns ju karta med piller osv). Min kille kommer jämt i mig eftersom jag tycker detta är EXTREMT upphetsande och kommer själv ofta av detta. Ja - det är jävligt skönt när killen kommer i mig - om detta beror på själva fysiska grejen eller om jag har en slags fetisch det vet jag inte! Vet bara att jag tycker det ÄR extremt upphetsande och skönt!
    Sen angående kåtheten, även om man äter p-piller är man extra kåt under ägglossningen. Iallafall jag. Dock äter jag fortfarande p-piller så kan inte bli gravid då. min kille ser denna vecka som en halleluja-tid, när jag plötsligt vill ha massor med sex jämfört med resten av månaden så tacka och ta emot ;)


    Inte helt ovanligt att tjejen vill att man ska pumpa ut det rejält när man vet att det är skyddat verkligen tömma hela precis som du säger så är det nåt med känslan när det pumpar och pulserar. :)
  • Anonym (Seriöst?)

    Men tar man p-piller så får man ju INTE ägglossning... Man kan ibland få det med minipiller dock.

  • i-o
    Anonym (dds) skrev 2017-01-13 00:47:24 följande:

    Dumpa henne.
    Herregud.


    What this said.

    Eller så sätter du upp dina villkor på att hon ska få komma till helt enkelt. Räkna med att bli dumpad omgående.
  • Anonym (dds)

    Hon "kräver att"...

    I ett förhållande "kräver" man ingenting, och i synnerhet inte när det gäller sex. Varför försvarar du det beteendet? För att bli inboxad lite oftare?

  • Anonym (dds)

    "Kräver", "blir väldigt arg", "tycker jag är löjlig"

    Varför tror så många män att de måste stå ut bitchbeteenden som dessa? Hur kan man stå ut med det och alls älska en sån kvinna? Blir så besviken och förbannad. Dessa kvinnor ska förpassas till ensamhet. Så där beter man sig bara inte. Fy fan

  • i-o
    nevermind skrev 2016-10-28 06:42:30 följande:
    Det är INTE vanligt att tjejer hånar!!
    Träffat minst en. Valde att låta henne gå istället. Lika bra det. Otroligt slug om än fullständigt inkompetent och oberäknerlig. Rentav obehaglig.

    Tyvärr var hon bra på det hon gjorde, men hon ville o andra sidan bli påkommen också, antar jag.

    Sjukt mycket felprogrammerade individer där ute.
  • Anonym (dds)
    i-o skrev 2017-01-13 11:33:04 följande:
    Träffat minst en. Valde att låta henne gå istället. Lika bra det. Otroligt slug om än fullständigt inkompetent och oberäknerlig. Rentav obehaglig.

    Tyvärr var hon bra på det hon gjorde, men hon ville o andra sidan bli påkommen också, antar jag.

    Sjukt mycket felprogrammerade individer där ute.
    Finns ingen anledning att stå ut en minut med en partner som hånar, oavsett anledning. Som sagt - felprogrammerade och har inte i förhållanden att göra. Det finns så många som är respektfulla och godhjärtade. Håll er till dem.

    Hon verkar ha TS som en slags leksak, kanske för att hon är äldre och tror att hon får göra som hon vill för att TS vill ha en äldre? Äh, pinsamt.
  • Anonym (Nervöst)

    Jag hade en tjej som inte ville ta p-piller eller andra hormoner så vi körde med kondom men efter ett tag ville hon känna hur det var att köra utan kondom.
    Hon föreslog säkra perioder och hon hade sten koll på sin mens och ÄL.
    Jag var jätte nervös när vi började köra med säkra perioder men det fungerade i över 4 år som vi var tillsammans 

Svar på tråden Hon kräver att jag kommer i henne vid sex