BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Åh Gud vad kul!! Vilken vecka är du i?:D
Det gick super! Ett litet embryo på rätt plats i livmodern, 6 mm långt så alldeles rätt stl för min vecka, nästan exakt på dagen.
Och ett hjärta med :)
Var så lättad att jag nästan grät!
Underbart! Jag har vul samma vecka (6+4) men om 2 v. Hoppas på samma resultat :)
:)
ja helt okej. Rätt trött, men jobbat min första vecka dagtid på över 1.5 år, och gått upp 0530 varje dag (igår 0430) så är nog därför :P ont i livmodern, oftast ömmar/molar det men ibland riktigt ont.. Och lätt lätt illamående. En kvinna luktade rök på tåget då mådde jag riktigt illa :O
hur mår du nu? :)
Tack! Jag är i 6+4 och enligt dess längd var det 6+3 :)
Mös med maken nu på morgonen och när jag satte mig på toa direkt efter kom det blod, relativt mycket. Precis som när jag var gravid med dottern. Men eftersom jag såg igår att allt var bra så är jag inte orolig. Blöder lite än, färskt men hat nog väldigt sköra slemhinnor. Så blir inget med vaginalt mys för oss. Inte på ett bra tag iaf.
Kan man be om ett ultraljud tidigt? Skulle vilja se om det finns ett liv i mig. Är i vecka 6(5+4) ? Bokar man tid på sjukhus eller barnmorska?
Mår väldigt likt dig, trött, illamående, främst em, och ont i magen.
Ör väldigt svullen i magen på kvällen, ser väldigt gravid ut men bara massa tarmar :)
Kan man be om ett ultraljud tidigt? Skulle vilja se om det finns ett liv i mig. Är i vecka 6(5+4) ? Bokar man tid på sjukhus eller barnmorska?