BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Okej! Första här :) om den här väljer att stanna har vi chans på syskon också, då vi har ett gäng embryon kvar i frysen :)
Ja det är möjligt! Jag är 25 o min sambo 23. Och du? :)
Grattis till alla nya plus! Va roligt!!
Själv har jag blivit mer och mer nojjig att det ska skita sig denna gången också...tycker jag borde känna mer? Men samtidigt vet jag ju att det är tidigt än. Denna veckan, rättare sagt idag eller imorgon, ska ju hjärtat börja slå om dagarna stämmer. Tycker det är nervöst.... Jag vet ärligt talat inte om jag orkar med ett missfall till, jag kommer bli helt knäckt.
Men måste tänka positivt och jag har ändå en känsla som säger att det nog kan gå vägen denna gång.
Väntar nu på barnmorskan som ska ringa, tänkte boka tid för inskrivning och ul i vecka 12. Hälsosamtal struntar jag i, va ju inte längesen jag var på ett...
Åh vad spännande. Är det ivf ni har gjort?
Jag är 30 och min man är snart 35
Så...nu är det bokat privat ul (vul?) den 29 november.
Sen är det ul och inskrivning den 20 december!
Så...nu är det bokat privat ul (vul?) den 29 november.
Sen är det ul och inskrivning den 20 december!
Hej!
Såg att fler är oroliga så här i början. Jag är jättenojig :(
Jag känner ingenting förutom tröttheten. Förra graviditeten mådde jag illa på dag ett och det ömmade både här och där.
Nån som vet när symptomen är brukar dra igång eller vara "som värst"?
Hej!
Såg att fler är oroliga så här i början. Jag är jättenojig :(
Jag känner ingenting förutom tröttheten. Förra graviditeten mådde jag illa på dag ett och det ömmade både här och där.
Nån som vet när symptomen är brukar dra igång eller vara "som värst"?
Igår bokade vi vul privat till 25 november. Kommer vara i 6+4 då :) och idag slog digitala över till 2-3! Hoppas det fortsätter såhär så jag får ge ett fint resultat till kliniken på måndag!