• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Lilltiger84
    Treansresa skrev 2016-11-17 11:02:29 följande:
    Haha jo det är mysigt det känns mer på riktigt. Men inte bra då man vill dölja det länge:) jag är lite större under hela dagarna, men blir mer efter lunch. Visst nu har jag alltid älskat taighta byxor men efter 12 är de inte skönt att sitta i dom och knappen åker upp. Hade såhär förra gången då fick ja frågor i vecka 9. Men min sväller verkligen som en bebismage också
    Hehe, nej på det sättet är det inte bra. Jag kör på bylsiga tröjor som funkar bra än så länge iaf! Glad Ja, jag fick så ont av mina vanligt byxor så jag kan inte ens ha dom längre, det trycker på så mycket!
    Kanske blir samma för mig! Skulle inte bli förvånad om någon hade frågat redan nu om jag hade haft på mig en tajt tröja, haha. 
  • gosis
    Gosbubbla skrev 2016-11-16 22:16:43 följande:

Hej :)

Plussade också för några dagar sen och enligt min beräkning har jag bf 24 juli :)

Har haft en mola/druvbörd för cirka 4 år sen och vi har inte lyckats bli gravida förens nu:) ska på ultraljud den 1december för att kolla så det inte är en mola igen så vågar inte riktigt ropa hej ännu.

Vad är mola/druvbörd? Har aldrig hört talas om det.
  • Melaniesmamma
    gosis skrev 2016-11-17 11:58:14 följande:
    Vad är mola/druvbörd? Har aldrig hört talas om det.
    Då har vi bf på samma dag! :)
  • Breathe Me

Hej hej. Hoppar också in här:) BF 14/7 om allt går vägen. Hade ett MA för ett år sen och blev därefter gravid igen. Va på tre ul den graviditeten och vid rul upptäcktes inga hjärtslag. Var då i v 20. Är nu gravid i v7 men vågar inte ropa hej ännu! Har en dotter på 7 år sen tidigare.
    Hur mår alla? :)

• Lillemy
    Melaniesmamma skrev 2016-11-17 13:11:59 följande:

Hej

Får man vara med här?

Plussade idag :) :) :)

Grattis ??????????
  • gosis
    Melaniesmamma skrev 2016-11-17 13:11:59 följande:

Hej

Får man vara med här?

Plussade idag :) :) :)

När har du bf? Jag har 20/7
  • Lillemy
    Treansresa skrev 2016-11-16 14:12:04 följande:

Jag är också i samma. Missfall i oktober och gravid nu:)

Åh samma här. Precis plussat och vill verkligen verkligen !

Går runt och nojar för allt.. tycker att jag är jättesvullen men så har brösten slutat ömma.. hoppas!
  • Alva75

BF 14/7 , morsan sa : va rund du e om magen , svara bara att jag va svullen men hon misstänker det säkert , hii . Vi tänkte berätta på Julafton ....

• Treansresa
    Lillemy skrev 2016-11-17 16:46:15 följande:

Åh samma här. Precis plussat och vill verkligen verkligen !

Går runt och nojar för allt.. tycker att jag är jättesvullen men så har brösten slutat ömma.. hoppas!

Mina ömmade massor i början och nu är de inte lika.mycket. Känner igen att man nojar för allt. Idag har jag dock haft en bra dag. Lika igår. Och dey är skönt:) kanske kan man lugna sig lite mer när jag passerat gränsen för förra missfallet.
Svar på tråden BF JULI 2017