• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Beebii
    GrönaDruvan skrev 2016-11-28 20:21:15 följande:

Jag tror inte det är så många av oss som får vul såhär tidigt, utan vi bokar privat och betalar för det

500:- får jag betala!

Ja jag bokade oxå privat igår och fick tid på fredag! Kände inte att det var någon ide att fråga bm. Borde vara i v. 8+2 då enligt apparna. Blev så förvånad när hon sa att det kostade 330kr! hade hittat något pris på över 1000kr men kände ändå att det var värt det! Ska bli så spännande....har fortfarande svårt att förstå att jag skulle vara gravid. Efter en bild släpper det förhoppningsvis...
  • Leeandra
    IdaLinneaK skrev 2016-11-28 21:42:35 följande:

Hej alla!

Finns det någon Facebookgrupp? Tycker dessa forum är så röriga och svårt att hänga med i. Bf- 4/7 med andra/tredje barnet/barnen ska på ul igen på onsdag då de tyckte sig se två hjärtan ????

Det verkar finnas ganska många FB-grupper men jag har ingen större koll. Vilken vecka är du i? I vecka 9 syntes mina tvillingar jättetydligt, de var tvåäggs och låg i varsin säck med en väldigt tjock vägg emellan.
  • LillaJag06
    Starlights skrev 2016-11-28 20:09:36 följande:

Vill också ha vul och slippa oron! Ringde bm och berättade att jag haft blödningar i 4 dagar men fortfarande hade plus 12 dagar senare, men hon sa att det är bara att vänta ut och fortsätta testa igen...Rynkar på näsan

Jag får det pga ett förlorat barn sent i graviditeten och dels för att jag har endometrios och har väldigt ont hela tiden.
    Boka privat. Det hade jag gjort.
  • LillaJag06
    IdaLinneaK skrev 2016-11-28 21:42:35 följande:

Hej alla!

Finns det någon Facebookgrupp? Tycker dessa forum är så röriga och svårt att hänga med i. Bf- 4/7 med andra/tredje barnet/barnen ska på ul igen på onsdag då de tyckte sig se två hjärtan ????

Vad kul med tvillingar :)
  • IdaLinneaK
    Leeandra skrev 2016-11-29 07:30:25 följande:
    Det verkar finnas ganska många FB-grupper men jag har ingen större koll. Vilken vecka är du i? I vecka 9 syntes mina tvillingar jättetydligt, de var tvåäggs och låg i varsin säck med en väldigt tjock vägg emellan.
    Ok får se om man går med i någon då om de är hemliga vill säga. 9+0 idag, detta skulle i så fall vara enäggstvillingar då de låg precis bakom varandra och bara var en gulsäck. Allt var dock så himla oklart så jag tror bara att det är en bebis:)
  • Leeandra
    IdaLinneaK skrev 2016-11-29 08:18:38 följande:

Ok får se om man går med i någon då om de är hemliga vill säga. 9+0 idag, detta skulle i så fall vara enäggstvillingar då de låg precis bakom varandra och bara var en gulsäck. Allt var dock så himla oklart så jag tror bara att det är en bebis:)

Lite spännande ändå . Det blir ju verkligen dubbelt upp med två, men väldigt roligt.
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2016-11-28 20:21:15 följande:

Jag tror inte det är så många av oss som får vul såhär tidigt, utan vi bokar privat och betalar för det

500:- får jag betala!

Tänker på dig.för fullt nu! Hoppas du får se ett hjärta!
  • Madelonen1

Har fortfarande bruna flytningar, pågått sen jag plussade. Har ont till och från dessutom. Både värk och det bruna blir värre vid ansträngning och lugnar sig vid vila.. har ett väldigt stressigt och tungt arbete som inte gör saken bättre :/ ringde gyn imorse som skulle konsultera en läkare och sen ringa tillbaka.. så jäkla nervös. Slits mellan att hoppas och att tro att det går åt skogen :(

• Leeandra
    Madelonen1 skrev 2016-11-29 10:17:00 följande:

Har fortfarande bruna flytningar, pågått sen jag plussade. Har ont till och från dessutom. Både värk och det bruna blir värre vid ansträngning och lugnar sig vid vila.. har ett väldigt stressigt och tungt arbete som inte gör saken bättre :/ ringde gyn imorse som skulle konsultera en läkare och sen ringa tillbaka.. så jäkla nervös. Slits mellan att hoppas och att tro att det går åt skogen :(

Vad jobbigt! Hoppas det inte är någon fara, men du måste få komma och kolla upp det, är ju hemskt att bara gå och vänta.
Svar på tråden BF JULI 2017