BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Pratade med BM imorse som inte tyckte det lät som missfall alls, utan mer som att livmodertappen är känslig och därför blöder. Pratade med gyn innan och både sköterskan och läkaren var i princip övertygade om att det var missfall... de tyckte jag skulle ta ett nytt test om två veckor och skulle det visa positivt får jag då komma in och "få hjälp".
Jag vet inte vad jag ska tro... blir så ledsen att de kan säga så himla olika saker :(
Hur mycket/ofta blöder du?
Hoppas att allt går bra och att det fortsätter visa positivt!! 
Då är man hemma från ultraljudet...lite smått chockad men väldigt glad....allt såg fint ut och det ser ut som vi väntar enäggstvillingar!!!
Vad häftigt! Grattis! 
Jag är i vecka 7 o är sjukt trött. Har mått prima fram till för 2 dagar sedan. Idag steg jag upp från sängen kl 14:45, sjukskrivit mig i två dagar o funderar att vara hemma resten av veckan.
Hur gör ni mot tröttheten?
Klockan ringer varje morgon men jag är förlamande trött, och värre blir det läser jag.
Jag mår så dåligt trots lergigan :(
Blir tokig och ska på utvecklingssamtal på sonens dagis nu.
Är ni fler som äter lergigan? Isf hur mycket?
Jag tror jah behöver öka dosen.
Tack för grattis!
Känns väldigt omtumlande. Hade ju planerat att ha ett barn till....men samtidigt är det ju få förunnat att få tvillingar och det är ju kul på ett sätt. Orolig för graviditet bara och att de ska komma aldeles för tidigt..
Krävs ju lite annat planerade nu att gå från två till fyra barn...
Och jag som alltid är sjukt morgontrött haha, hur ska det gå om jag får sån trötthet längre fram då...!?
De enda symptom jag känner än så länge är molande värk i magen. Det värmer och "sliter", mest i höger sida, ner mot ljumsken. Har i vanliga fall aldrig mensvärk, men antar att det är typ liknande känsla..
Har dock haft små miniblödningar, som mest några droppar eller rosa flytningar, i fyra dagar. Men läst att det också kan vara normalt. Så försöker att inte oroa mig. ![]()
Då är man hemma från ultraljudet...lite smått chockad men väldigt glad....allt såg fint ut och det ser ut som vi väntar enäggstvillingar!!!
Hej allihopa! Jag är också gravid,i vecka 6 (5+2) beräknad 29 juli än så länge :) detta kom lite som en chock för oss och vi har inte varit tillsammans alls länge. Bara ett par månader och båda hade flera års långa förhållanden innan. Men jag har gjort 3 aborter innan när ja var yngre och är 22 år nu och gör aldrig om det! Plus att vi har hus bilar körkort jobb osv så vi valde att köra på det och vi är så spända! Ska till bm 8/12 ????
Jag mår så dåligt trots lergigan :(
Blir tokig och ska på utvecklingssamtal på sonens dagis nu.
Är ni fler som äter lergigan? Isf hur mycket?
Jag tror jah behöver öka dosen.